Kılıçdaroğlu'ndan 'parlamenter mücadele' çağrısı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısında 'parlamenter mücadeleyi güçlendirme' çağrısı yaptığı öğrenildi.

Kılıçdaroğlu'ndan 'parlamenter mücadele' çağrısı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısında 'parlamenter mücadeleyi güçlendirme' çağrısı yaptığı öğrenildi.

17 Temmuz 2018 Salı 08:10
Kılıçdaroğlu'ndan 'parlamenter mücadele' çağrısı!

Hürriyet'ten Rifat Başaran'ın haberine göre, CHP MYK, dün Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı. 

Basına kapalı olarak yaklaşık 4 saat süren toplantıda yerel seçim çalışmaları ve Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi ile ilgili yapılan değişiklikleri içeren kararnameler masaya yatırıldı. 

MYK’da yeni sistemde çıkartılan Cumhurbaşkanlığı kararnamelerinden dolayı rahatsızlıklar dile getirilirken, bu kararnamelerin Meclis’i devre dışı bırakmaya yönelik bir uygulama olduğu belirtildi. Edinilen bilgiye göre Kılıçdaroğlu, CHP’nin Meclis yetkilerini kararlı bir şekilde savunmaya devam etmesi gerektiğini belirterek, kurmaylarına, 'Meclis’in etkin bir şekilde çalıştırılması ve alanın kararnamelere bırakılmaması' konusunda talimatlar verdi.

MANİFESTO TALEBİ

Kılıçdaroğlu kurmaylarından, CHP’nin önümüzdeki dönem 'Türkiye’nin temel sorunları ile mücadelesinde reçete olacak nitelikte bir manifesto' hazırlamalarını istedi. Kılıçdaroğlu, “Parlamenter mücadele konusunda etkin bir şekilde Meclis’in yetkilerini savunacağız. Parlamentodaki muhalefet, toplumsal mücadelenin öncüsü olur. O nedenle parlamenter mücadele güçlendirilmeli” dedi. 
CHP, parlamentoda kararlı mücadele temelinde muhalefet partileri ile temas kuracak. CHP’nin temas kuracağı partiler arasında AKP ile birlikte Cumhur İttifakı’nda bulunan MHP de yer alacak. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.07.2018 10:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
küfür 2018-07-17 08:31:46

Küfür şeytana mahsustur.güzel sozler Allaha mahsustur.

Avatar
adnan amcanız 2018-07-17 08:20:31

bu ibine sadece akp ye çalışıyor ince dahil..bu adamlar oldugu müddetçe 5 yaşındaki torun bile hazinenin başına geçer

Misafir Avatar
kafa yok kafa 2018-07-17 10:00:13 @adnan amcanız

ulan kemo ne uğtraşıyorsun bıdı bıdı işlerle. sen siyasetten ne nalarsın. topla bir kaç yalakanı bu seferde DENİZE YÜRÜ KENDİNİZİ SUYA ATIN. siz ancak deniz paklar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@adnan amcanız x----bizler 2018-07-17 08:51:50 @adnan amcanız

@adnan amcanız x--------------------bizler İBNE ye amca demeyiz. yavşaklara amca demeyiz. kanı bozuklara amca demeyiz velevki öz amcamız olsun. AK PARTİ li GÜVEN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğluna TÜYO veriyorum 2018-07-17 08:49:24 @adnan amcanız

Kemal bey sen en iyisi bir kaç sahte dekont ayarla, bir kaset de hazırlat. chp deki tüm rakiplerini devre dışı bırak. yalandan kim ölmüş sen zaten adın pinokyoya çıkmış at yalanları iftiraları hazırla kasetleri tape leri. kurtul rakiplerinden. ama sakın Sağlıkları ile oynama . Deniz Bykala yazık oldu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hz muhamed 2018-07-17 08:36:58

Dunya küfür üzerine durur. Dünya zulüm üzereine durmaz .

Avatar
kemal kiliçdaroğlu 2018-07-17 09:30:15

Dünyamız bir avuc iyi insanin kötü insanlar tarafında sinandigi yerdir.

Avatar
Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa 2018-07-17 11:33:53

Önce kendiniz erdemlik yaparak istifa edin gerisini yeni secilen parti yönetimi halleder

Avatar
neden ince erdemlik göstermiyor 2018-07-17 11:56:24

Chp tüm imkanları sundu muharem inceyi one çıkardı.tüm partilerleitifak yaptı.kendi oyu deyil onu öne çıkardı ne yaptı kemal beyin kendine sundugu imkanlari baskanligi 2 tura birakamadiYENİLDİ

Misafir Avatar
@neden ince erdemlik gös--ÇOK SALAKSIN LEN 2018-07-17 16:13:36 @neden ince erdemlik göstermiyor

@neden ince erdemlik göstermiyor x------Kılıçdaroğlumu erdemlik gösterecek istifa edecek?
ulan saf şey kılıçdaroğlu özgürmü bi onu sor. sonra kılıçdaroğlu hem başındaki ip kaptırmış hem kuyruğu kaptırmış. bu yüzden yanar döner pinokyo. buna boş yeremi bir kaset oyunu hazırlayıp chp nin başına koydular ? ağa babaları bu kılıçdaroğlunu Türkiyenin kalkınmasına gelişmesine karşı sonuna kadar kullanacak. adam hür değil ama vicdan akıl fikir yoksunu. at çöpe gitsin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
neden ince erdemlik göstermiyor 2018-07-17 12:01:47

Chp tüm imkanları sundu muharem inceyi one çıkardı.tüm partilerleitifak yaptı.kendi oyu deyil onu öne çıkardı ne yaptı kemal beyin kendine sundugu imkanlarilarla vatandaşların 25 milliyon 800 bin bagislar onun hesabina yatirildu chp tümü ona çalıştı ama o başarısız oldu baskanligi 2 tura birakamadi YENİLDİ şimdi başkan adayi olmiyacam dedichp genel başkan adayı sözünde durmayan insanı Türk halki asla iktidara getirmez.incenin istifası gerekir.

Avatar
aydın 2018-07-17 12:05:03

BAKIN CHP E KURUMSAL BİR YAPI,ŞİMDİ MUHAREM İNCE İYİ ÇIGIRTKANLIK YAPIYOR HALKI İNANDIRIYOR ,İŞPORTADA İYİ MAL SATIYOR DİYE KURMSAL YAPI ALIRMI BÖYLE KİŞİLERİ İŞE,ÇÜNKÜ İŞPORTA ZİHNİYETİ BUGUN İYİ SATAR YARIN KİMSE İNAMAZ ,KİMSE ALMAZ,DEVAMLILIK ESASTIR KURMSAL YAPIDA