Kurtulmuş'un kafası karıştı: Dünya mazlumları için oy istiyoruz

Aday tanıtım toplantısında konuşan Numan Kurtulmuş, coşa gelince dünya halkları için oy istedi...

Kurtulmuş'un kafası karıştı: Dünya mazlumları için oy istiyoruz

Aday tanıtım toplantısında konuşan Numan Kurtulmuş, coşa gelince dünya halkları için oy istedi...

13 Ocak 2019 Pazar 22:02
Kurtulmuş'un kafası karıştı: Dünya mazlumları için oy istiyoruz

Yurt Haber Merkezi

AKP Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş, Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen AKP Bursa aday tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, Bursa'da bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Kurtulmuş, 31 Mart'taki belediye seçimlerini hatırlatarak, "Bu seçim kampanyasında dünya mazlumlarının sesine ses vermek için milletten oylarını, desteklerini ve gönüllerini istiyoruz" dedi.

Kurtulmuş, belediye seçimleriyle dünya mazlumlarının arasında nasıl bir bağ olduğunu ise açıklamamayı tercih etti...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.01.2019 22:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-13 22:17:06

Herhalde saraydaki Kavakci Ailesini kastediyorsundur

Misafir Avatar
Türkiyemmmmm işteeee LİDERLERİMİZ 2019-01-14 12:57:27 @Dogru Söyler

LİDER TİPİ BU İŞTE

ATATÜRK

ÖZAL

ERDOĞAN

BÜYÜK TÜRKİYE İÇİN BÜYÜK LİDER. ATATÜRK, ÖZAL, VE ERDOĞAN. YOLUN AÇIK OLSUN TÜRKİYEM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bursalılar inanmayın bu adama 2019-01-14 10:32:51 @Dogru Söyler

muhacir kardeşlerim 1989da akpli cumhur başkanı bunlar 300000 kişi parklarda kadın pazarlıyorlar diye konuşan adama herjalde dersiniş verirsiniz bunu gençler bilmez gençlere bu konuşmaları aktarmak lazım.onlar bilmezler yanlış yola gitmesinler davasını satan kurtulmuşuda dinlemesenizde olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2019-01-14 08:17:37 @Dogru Söyler

Kurtulmuşun konuşmasını alaya aln veya küçümsemek isteyen zavallı. sen ne alnalrsın dünya liderliğinden, sen ne anlarsın insanlığa faydalı olmaktan, sen ne anlarsın mazlumdan, sen ne anlarsın Allah aşkından... asil, soylu, Allah için, halk için insanlık için çalışan insanlar ve başarıları şeytanı kıskandırdığı gibi sizide kıskandırıyor. .

Beğenmedim! (4)
Avatar
kendini tarif etmis 2019-01-13 23:53:02

dünya mazlumu diye iddia ettigi Türkün makamin calan it oglu itler.

Misafir Avatar
@kendini tarif etmis x------------ cevap 2019-01-14 08:19:25 @kendini tarif etmis

@kendini tarif etmis x------ adlı yorumcu dinle .piskopatlığının yanında manyaklık ve sapıklıkda var. Allah senin aileni bile senin şerrinden korusun. manyak.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mazlumlar icin öylemi? 2019-01-14 00:31:03

BOP projesi dahilinde yardim ettiginiz devletlerin harap ettigi ülkeler. : libya irak suriye misir tunus cezair . Bu pisliklerine devam etmek icin oy istiyorlar.

Avatar
A 2019-01-14 11:13:22

Sen önce kendi memleket çocuğunu doyur sonra dünya mazlumlarını düşün ulan gavat.

Avatar
cevher 2019-01-14 12:00:38

torpil yapmak için mı oy istiyorsunuz yoksa üniversite mezunu gençlere iş mı buldunuz. neyin kafasını taşıyorlar. sizin tuzunuz kuru torpil yap ata

Avatar