Kurultay çalışmalarında sona gelindi… İşte salon düzeni

CHP’nin 36. olağan Kurultayı için yapılan hazırlıklarda sona yaklaşıldı. Buna göre Kurultay Salonu’nda herhangi bir olumsuzluğa yol açmamak için tüm katılımcıların oturacağı yerler şimdiden belirlendi.

Kurultay çalışmalarında sona gelindi… İşte salon düzeni

CHP’nin 36. olağan Kurultayı için yapılan hazırlıklarda sona yaklaşıldı. Buna göre Kurultay Salonu’nda herhangi bir olumsuzluğa yol açmamak için tüm katılımcıların oturacağı yerler şimdiden belirlendi.

24 Ocak 2018 Çarşamba 14:34
Kurultay çalışmalarında sona gelindi… İşte salon düzeni

BASIN TRİBÜNDEN TAKİP EDECEK

Bugüne kadar Arena’da yapılan bütün etkinliklerde Salonun ortasında görev yapan ‘Basın Mensupları’ bu kez tribünden yer alacak. Gazeteciler için özel bir loca ayrıldı ve bütün gazetecilerin o bölümden kurultayı takip etmeleri sağlanacak. 

DELEGE MARKAJA KARŞI SALONUN ORTASINDA OTURACAK

Arena Spor Salonu’nun ortası 1270 delegeye ayrılarak dışarıdan gelebilecek ikna çalışmalarına karşı izole edilecek. Delegeler dışında salonun orta kısmına kimsenin girmesine izin verilmeyerek temas engellenecek. Vatandaşlar ve partililer tribünlerden kurultayı takip edecek. Vatandaşlar ve partililer delegelerin bulunduğu kısma geçemeyecek.

ONUR ÜYELERİ, PARTİ TEMSİLCİLERİ VE DİPLOMATLARA ÖZEL LOCA

Partinin Onur Kurulu üyeleri, diplomatlar ve siyasi parti temsilcilerine ise farklı bir loca ayrılacak.

KILIÇDAROĞLU ÖZEL SES VE IŞIK GÖSTERİLERİYLE KARŞILANACAK

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun salona girişi sırasında özel ses ve ışık gösterileriyle karşılanacak. Kılıçdaroğlu, salonda bir tur attıktan ve herkesi selamladıktan sonra yerine oturacak.

Salonda güvenlik güçlerinin dışında partinin görevlendireceği özel güvenlik çalışanları görev alacak. Ayrıca temizlik hizmetleri ve seyircilere dağıtılacak yiyecek ve içecekler için 200 kişiden oluşan bir ekip kurulacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.01.2018 14:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türker 2018-01-24 17:42:49

Şanli CHP
Kurucusu: Mustafa Kemal Atatürk
Başka söze gerek var mı

Misafir Avatar
MAN kafa kim? 2018-01-25 09:53:46 @Türker

Muharrem İnce'den Kılıçdaroğlu'na ağır sözler
CHP Genel Başkanlığı'na adaylığını açıklayan Muharrem İnce, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu eleştirdi. "Ben kendime mankafa dedirtmem" ifadelerini kullandı.*************mankafaaaaaaa baksanaaaa.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAM oturdu 2018-01-25 09:30:40 @Türker

iki üç yaşlarında çocukları düşünün anne babası evlerini yağmura sele karşı koruyor, tedbir alıyor, o yaramaz çocuklarda anne babanın getirdiği o koruma malzemelerini çekiştiriyor, kendi aralarında oynuyorlar aralarında kavga ediyorlar. anna babanın işi çok yağmura fırtınaya karşı tedbir alıyor birde bu afacanları idare etmeye çalışıyor. AYNEN TÜRKİYE DEVLETİ HÜKÜMETİ ANNE BABA VE CHP 2 - 3 YAŞLARINDAKİ ÇOCUKLAR. DEVLET DIŞ DÜŞMANLARLA UĞRAŞIRKEN BİRDE AYAK BAĞI OLAN CHP İLE UĞRAŞIYOR . OLURMU BÖYLE ŞEY SEİZCE? CHP ÇOCUKMU AMA?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ve gerçek hayat 2018-01-25 08:22:07 @Türker

Türkiye savaşıyor chp eylence peşinde. Türkiye askeri halkı top yekün seferberlik içinde chp başka gündem oluşturuyor. dikkat edelim chp dış güçlerin oyununun bir parçası olmasın!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
HAYDİ TÜRKİYEM 2018-01-24 15:52:06

vatan için ;demokrasi için; özgürlük için;adalet için ;ekmeğimizin büyümesi için şimdi tam zamanı

Misafir Avatar
vatan topragi icin yunanlilarin***cevap 2018-01-25 09:33:35 @HAYDİ TÜRKİYEM

sizi gidi SOLCULAR sizi siz bir zamanlar KAHROLSUN ABD diyordunuz asıl ABD hizmetçisi siz oldunuz. bırakın şimdi recon kesmeyi. sizin derdiniz demokrasi değil, vatan değil ekmeyiniz değil. siz hainlik yapıyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
barış 2018-01-25 08:23:05 @HAYDİ TÜRKİYEM

chp içeride bize karşı savaşıyor.. hiç bizden biriymiş gibi bir tavırları varmı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan topragi icin yunanlilarin 2018-01-24 18:38:01 @HAYDİ TÜRKİYEM

isgal ettigi ege adalarimiz icin yerli ve milli chp zamani israil in tohumuna hayir diyenler chp ye oy verir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ece 2018-01-24 18:36:41 @HAYDİ TÜRKİYEM

ben oyumu chp den yana kullanicam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için 2018-01-24 14:40:37

BANDIRMA VAPURU YOLCULARI KALMASIN Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için Oylarimiz CHPye Kiliçdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandaşdan yana

Misafir Avatar
yatçıya, katçıya farklı mazot fiyati 2018-01-24 18:32:12 @Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için

2002 senesinde Dana kıyma 3,95 tl 2002 senesinde Çay 2 tl 2002 senesinde Sucuk 7 tl 2002 senesinde Beyaz peynir 3,5 tl 2002 senesinde Kaşar Peynir 2.250 tl 2002 senesinde tup aygaz 15 tl 2002 yılı çeyrek altın 24 TL 2002 yılında 1lt benzin 1,64T

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TEK ADAM 2018-01-24 17:51:22 @Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için

tek kişilik kurultay. anti DEMOKRAT

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cumhuriyet Halk Partisi 2018-01-24 15:23:08

CUMHURİYET HALK PARTİSİ Türkiye demek Millet demek .Varol Şanlı CHP

Avatar
İblis akape 2018-01-24 16:26:11

Kimin başkan olduğu önemli deyil önemli olan Türkiye.Millet ve CHP

Avatar
dostlar alışverişte görsün, 2018-01-24 15:22:51

8 seçim kaybetmiş, genel başkan koltuğuna sıkıca yapışmış sayın kılıçtaroğlu tekrar genel başkan seçilecektir... böylece,CHP nin oy oranı yüzde 23/25 aralığında yer almaya devam edecektir... başta CHP olmak üzere, iktidar dahil herkes mutlu olacaktır...

Misafir Avatar
medya mazallah akp ye calisiyor 2018-01-24 18:34:59 @dostlar alışverişte görsün,

medya reklami olmadan CHP nin oy oranı yüzde 23/25 aralığında olmasi cok buyuk basari chp bu basariyi kilicdaroglu sayesinde elde etti TRT ye bi yigin para oduyoz akp reklami yapiyor bu haksizlik

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-01-24 16:41:12

chp de alevi ve tuncelili olarak bir şanssın.ya bu aleviyi tunceliliyi hdp ile hareket edip halk gozunde pkk lı yapacan yada hdp ye pkk nın piyonlugunu bırakmadıkce yanımıza yaklaşma diyip aleviyi tuncelilin onunu açacan terorden koruyacan .bunu iyi duşun.tuncelilin alevinin itibarı gelecegi senin elinde

Misafir Avatar
aydin 2018-01-24 18:24:13 @aydın

sen vatan partilimisin ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
süleyman 2018-01-25 11:10:46

Delegelik yok artık Kemal'in müridleri var."Bizim de bir genel başkanımız oldu" orgazmı yaşanmaya devam ederken,CHP sürekli seçim kaybediyor.