'Masa başında kurduğumuz ittifak işe yaramayacak'

Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin, çok tartışılacak sözler söyledi. Şahin, en büyük ittifakın seçmenle gönül ittifakı olduğunu belirtirken, "Masa başında Ankara'da yapılan ittifakların tabanda istenen karşılığı bulmayacağını düşünüyorum" dedi.

'Masa başında kurduğumuz ittifak işe yaramayacak'

Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin, çok tartışılacak sözler söyledi. Şahin, en büyük ittifakın seçmenle gönül ittifakı olduğunu belirtirken, "Masa başında Ankara'da yapılan ittifakların tabanda istenen karşılığı bulmayacağını düşünüyorum" dedi.

10 Ocak 2019 Perşembe 16:58
'Masa başında kurduğumuz ittifak işe yaramayacak'

Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin, çok tartışılacak sözler söyledi.

31 Mart seçimlerinde AKP'den Gaziantep Belediye Başkan Adayı da seçilen Fatma Şahin, seçime ve gündeme ilişkin konuları İnternethaber'den Hatice Kübra Özdemir'e değerlendirdi.

Şahin, en büyük ittifakın seçmenle gönül ittifakı olduğunu belirtirken, "Masa başında Ankara'da yapılan ittifakların tabanda istenen karşılığı bulmayacağını düşünüyorum" dedi.

Fatma Şahin röportajının ilgili bölümü şu şekilde:

"- 31 Mart yerel seçimleri ilk kez bu şekilde açık bir ittifakla yapılan yerel seçimler olacak. Bu durum yerel seçimi nasıl etkileyecek sizce?

Ben gönül ittifakının en büyük ittifak olduğunu düşünüyorum. Siyasette iki kere iki dört etmiyor. Siyasette insanların gönlüne girmek, son anda seçim ittifakıyla seçim kazanmak değil, hasbi samimi, tevazu ve gayretle baştan beri işini yapmak gerekiyor. Toplumun gönlüne girmiş olmak ve gönül ittifakı yapmış olmak gerekiyor. Bunu yaptığınız zaman masa başında Ankara'da yapılan ittifakların tabanda istenen karşılığı bulmayacağını düşünüyorum. Bize düşeni yapmamız ve bizim baştan beri gönül ittifakı üzerine iyi işler yapmamız, gönül belediyeciliğini baştan sağlam tutmuş olmamız gerekiyor."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 17:04
Anahtar Kelimeler:
Fatma Şahin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DIKKAT DIKKAT!!! 2019-01-10 18:12:37

Mesale sadece secimlerin hileli olup olmamasi deyil esas problem secim kampanyalari suresince yapilan adaletsizlikler. Hicbir zaman olmadigi kadar maddi veya kurumsal olarak devletin butun imkanlari sonuna kadar insafsizca AKPnin kazanmasi icin kullaniliyor. Medyanin hali zaten ortada. Artik isine gelmedigi icin eskiden buna en cok kizan MHPden simdi cit yok. Bu ne bicim vicdansizlikdir, bu ne bicim muslumanlikdir.

Misafir Avatar
vay anam vay 2019-01-11 09:02:44 @DIKKAT DIKKAT!!!

fadıma nasılda büyük bir aşkla bakıyor uzun adama vay anasını beee

Beğenmedim! (0)
Avatar
The İmam 2019-01-10 17:22:46

Tavanda kurulan cumhur ittifakı tabanda kabul görmedi. Görevden almalar, aziller, isyanlar, istifalar ve partiden ihraçlar olacaktır. Taban kaynıyor, liderleri baskı ile geçiştirmeye çalışıyorlar. Aman 31 Mart a kadar kadar seçmenlerimizi uyutmaya devam edelim telâşındalar.

Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-10 17:23:16

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
Kara Fatma 2019-01-10 17:32:05

Kaybedeceğini anlayanlar günah çıkartmaya başladılar, korkunun ecele faydası yok. Millet ittifakı gümbür geliyor. Bazılarının uykusu kaçtı ve sağa sola saldırıyor, gölgesi ile kavga ediyor. Yeni gerilimler ve düşmanlar yaratma peşinde.

Avatar
Cahil 2019-01-11 06:08:17

FATMA SAHININ ALDIGI ELEKTRIGE BAK IKI YANINDA ELINI TUTAN IKI ERKEK YEDIGI ONUNDE DIGER YEDIGI ARKASINDA ACABA ANTEPLILERDE AYNI FATMAMI EMINE ERDOGAN GERCEKTEN EDEPLI KADINMIS KOCASIYLA BOYLE POZUNU GORMEDIK ANTEPTE NE MAL CIKARIRMISYEME YANINDA YAT

Avatar