Meral Akşener'den 2 parti için 'ittifak'a 'yeşil ışık'

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, 2019 seçimlerine ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu. Akşener, Saadet Partisi ve Demokrat Parti ile ittifak yapabilecekleri sinyalini verdi.

Meral Akşener'den 2 parti için 'ittifak'a 'yeşil ışık'

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, 2019 seçimlerine ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu. Akşener, Saadet Partisi ve Demokrat Parti ile ittifak yapabilecekleri sinyalini verdi.

01 Mart 2018 Perşembe 10:28
Meral Akşener'den 2 parti için 'ittifak'a 'yeşil ışık'

İttifak yapmak istediği partileri açıklayan İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun 'İlkeler ittifakı olabilir' şeklindeki açıklamasına ilişkin konuştu. Akşener, "Saadet Partisi ve Demokrat Parti ile ittifak yapmayı çok isterim" dedi.

Meral Akşener şu ifadeleri kullandı:

"Bu Sayın Temel Karamollaoğlu'nun bir önerisi. Biz şimdi referandumda bu tek adam sistemine karşı çıkan gruplar olarak bir şey söyledik. Nedir bu; güçlü bir parlamenter sistemin Türkiye için, demokrasi için ve sizler için çok daha hayırlı olduğunu iddia ettik. Ve partili cumhurbaşkanının Türkiye'yi gerçekten zora sokacağını söyledik. Ve nitekim ortaya çıktı. Şimdi Sayın Temel Karamollaoğlu şöyle bir öneride bulundu: 'Madem parlamenter sisteme geçileceğini ilan ettik, bunun ilkelerini, hukuki ilkelerini, yani bir anayasa taslağını vatandaşın karşısına getirmemiz lazım'. Partiler arası ittifaktan bahsetmiyor. İlkeler dediği bu. Demokrasinin tam ve kâmil uygulanabilmesi için gereken kurallar, ilkeler. Bunların üzerinde uzlaşılabilir mi diye bir çalışma bu. Dolayısıyla buna elbette hayır deme imkânımız yok. Tabii ki evet. Ama bunun anlamı bir ittifak değil.

"ÇOK İYİ, ÇOK OLUMLU BİR ŞEY"

Ben şeffaf bir insan olarak açık açık söylemştim. Arkadaşların hiçbir bilgisi yoktu, onlarla tartışmadım. Bir arzu, bir istek olarak söylediğim şey şu: Saadet Partisi ve Demokrat Parti ile ittifak yapmayı çok isterim. Bunu Sayın Karamollaoğlu'na da söyledim. Ama onlar bir aday çıkarmayı istiyor. Bu da çok iyi bir şey, çok olumlu bir şey. Ne kadar çok aday, o kadar şenlik olacak. Göreceksiniz" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.03.2018 11:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meral hanım 2018-03-01 11:58:22

Meral hanım siyaset dünyasının her kademesinde görev yapan bir kişi işini bilir nerede nasıl adım atacağını bilir. Meral hanım cumhurbaşkanı olursa hiç şaşırmayın veya şaşırmış gibi yapmayın gümbür gümbür geliyor İYİ günlere

Avatar
HAMSI 2018-03-01 15:59:48

Secimlerde oyumuz CHP ye......

Avatar
Aliço 2018-03-01 10:40:27

sevilmiyorsun ve istenmiyorsun kılçıktaroğlu, şerefinle çekil Türkiye coşsun. etrafındaki dalkavukların ve sam amcanın talimatlarına aldanma, sonun sınıf ve kader arkadaşın bahçeli gibi olacak.

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 12:41:35 @Aliço

Evet AKP tepe taklak olacak ama, sizin gibi moron fanatikler sayesinde değil, dünyayı parmağında oynatan baş şeytanın 2014 yılında ezilerek geberdiğini bilenler sayesinde. trol olmak için talimat almak, maaş almak lazım, ben hiç almadım, kendi adamım Atatürkü bile eleştiren biriyim ben. siz melemeye devam edin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 12:27:41 @Aliço

Hee seviliyor kim seviyor CHP koyunları.. kim sevmiyor bir düzine diploması olan alim CHPliler. kimler partiye alınıyor ermeni ve kürt ajanları. kimler partiden kovuluyor, eğitimli anayasa profesorleri.. dingilsiniz hepiniz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
trollsun 2018-03-01 11:50:00 @Aliço

Kamal Kilictar oglu seviliyor cunku, Durust. bak bu planlar Kamalin fikri. akp tepetaklak olacak.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Meral ınkandırma OYUNLARI 2018-03-01 11:45:47

DİKKAT meral hanım islamcıdır peki solcu gazeteler neden destekliyor? normalde solcular müslümanlara ateş püskürürler. pekii Mral hnaım solcudur o zaman MHP den Meral hanımın partisine neden geçiş var? bu işte bir terslik yokmu kardeşleim?
meral hanıp yandaşları gazetelerin boyayıp bezeyip meydana sürdüğü bir oyuncudur. ve ABD ye çalışıyor.

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 12:31:06 @Meral ınkandırma OYUNLARI

Evet ortsda ciddi bir sorun var o da senin gibilerin akıl, fikir, bilgi ve mantık yetmzliği çekmesi. ülkeyi halen sağ-sol, dinci-dinsiz diye kamplaştırmaya çalışanlar. mahalle yanarken saçını tarayan ve dedikodu yapan orospular gibisiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Belediyeleri dahil..akp.ye oy yok. 2018-03-01 12:02:54 @Meral ınkandırma OYUNLARI

vATAN haysiyetinde sağcı solcu yoktur.TEK VUCUT VAR...AKP.YE DE OY YOKTUR.
GEREKİRSE chp..ile de birleşecek..önce vatan..ve içindeki rezaleti temizlemek..
akp.nin dincileri ile bir arada zaten olunmaz...akp.ye milletin çoğu artık oy vermez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-03-01 16:06:52

proje partilerin tek amacı chp ile hdp yi yan yana getirmek

Avatar