Muharrem İnce'ye garip bir yorum

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, "Herhalde Sayın Kılıçdaroğlu, Muharrem İnce'yi ekarte etmek için böyle bir formül buldu. Tebrik ederim Kılıçdaroğlu'nu." dedi.

Muharrem İnce'ye garip bir yorum

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, "Herhalde Sayın Kılıçdaroğlu, Muharrem İnce'yi ekarte etmek için böyle bir formül buldu. Tebrik ederim Kılıçdaroğlu'nu." dedi.

04 Mayıs 2018 Cuma 13:36
Muharrem İnce'ye garip bir yorum

Eroğlu, DSİ tesisleri toplu temel atma ve açılış töreni için geldiği Burdur'da, esnaf ziyaretinde bulundu. 

Eroğlu, gazetecilerin, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı olarak Yalova Milletvekili Muharrem İnce'yi gösterdiğini hatırlatması üzerine, şöyle konuştu: 
"Bizim için önemi yok. Bizim adayımız belli. Milletin adayı Recep Tayyip Erdoğan. Onların kendi meselesi. Uğraşıp dursunlar. Herhalde Sayın Kılıçdaroğlu, Muharrem İnce'yi ekarte etmek için böyle bir formül buldu. Tebrik ederim Kılıçdaroğlu'nu." 
Eroğlu, ziyarette esnafa çay, fidan ve tohum hediye etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.05.2018 14:06
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceCHPAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
De 2018-05-04 13:54:31

Kıskançlığın bu kadarıda pes yahu .

Misafir Avatar
edep 2018-05-04 19:39:20 @De

bu ne idügü belli olmayan sahisin bakanliklarinda ormanlar yari yariya azaldi.
ovalar beton doldu, sular kirlendi. Hayvancilik ve tarim bitti. Mutlaka vatana ihanetten yargilanmali

Beğenmedim! (0)
Avatar
veli 2018-05-04 13:47:03

valla herkesin dusuncesine saygi duyariz ama su bir gercek 25 haziran eskisi gibi olmayacak ince cumhur baskani sizler once mazlumlarin partisi olarak geldiniz ama son zamalarda zalimin ortagi oldunuz halk uyandi hadi gecmis olsun

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-04 15:08:00 @veli

ceylan derisinden koltuklari kaybetmemek icin konusuyor. i.m. gökceki silen diktatörün yaninda hic bir kimse yerini garanti görmesin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunlarin kafasi baska turlu 2018-05-04 15:01:15 @veli

calisiyor, siyaseti sadece koltuk ve menfaat olarak goruyorlar, halbuki Sn.Kilictaroglu once hayir cephesini birlestirdi sonra da M.Ince'nin onunu acti.

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-05-04 13:52:57

sayın bakan ve siz akp liler sizlerin kalpleri hakaten kararmış yani hayinlik ve fetbazlıkta sınır tanımıyorsunuz tamam anladık16 senedir koltuklarınız silere tatlı geldi ama o iktidarda olmanın da muhakak ki millete bir hesabı olur yani yargı önünde hesap verceğiniz günü milletimiz sabırla bekliyor***

Avatar
Okur 2018-05-04 14:25:09

Peki sizin partide bir agirliginiz var mi? Tek adam nederse o. Onun icin sen anlayamazsin,kapasiten almaz,kiratin yetmez.Chp de herkes aday olabilecek kapasitededir.

Avatar
lan hırbo 2018-05-04 13:56:25

milletin adayı ne demek ben milletim kabul etmiyorum orman kaçkını

Avatar
zeydi 2018-05-04 15:17:40

CHP gelince laf çok FETÖ YA sıra gelince muhterem helal sana KAMER GENÇ ileriyi gören adamdı. linç edilecekti fetö cu siyasiler tarafından.

Avatar
su 2018-05-04 15:32:38

işleri güçleri nifak. başka türüne çalışmıyor beyinleri.

Avatar
aydın 2018-05-04 15:07:32

huysuzla başedebildimi ki kılıçtaroglu,partideki ataturk duşmanları verdi gazı inceye,ele geçirmek için partiyi