Neden Meclis'ten ayrılmıyor?

Üç yıllık başkanlığı döneminde Atatürk’ün adını anmamak için özel gayret gösteren laikliğin de Anayasa’dan kaldırılmasını isteyen İsmail Kahraman, Meclis Başkanlığı ve Milletvekilliği sone ermesine rağmen Meclis’ten ayrılmıyor.

Neden Meclis'ten ayrılmıyor?

Üç yıllık başkanlığı döneminde Atatürk’ün adını anmamak için özel gayret gösteren laikliğin de Anayasa’dan kaldırılmasını isteyen İsmail Kahraman, Meclis Başkanlığı ve Milletvekilliği sone ermesine rağmen Meclis’ten ayrılmıyor.

13 Temmuz 2018 Cuma 14:54
Neden Meclis'ten ayrılmıyor?

İsmail Kahraman, 24 Haziran seçimlerinde aday olmadı ve hem Meclis Başkanlığı, hem de Milletvekilliği sona erdi. Ancak Kahraman TBMM'de Genel Kurul salonuna girip toplantılara katılıyor, ya da protokol locasına çıkıp görüşmeleri izliyor. Meclis iç tüzüğüne göre Milletvekili olmayan kişilerin Genel Kurul salonuna girmeleri yasak bulunuyor.

Kahraman ise bu yasağı dinlemiyor, eski Başkan olduğu için de müdahale eden olmuyor.  Bakanların yemin töreni ve TBMM Başkanlığı seçiminde locada oturan Kahraman, milletvekillerinden başkasının girmesi yasak olan Genel Kurul'a da inip tebrik kuyruğuna katıldı.

Kahraman, görevi bırakırken Meclis'e ait Audi A-8 Long marka bir makam aracı da aldı. Arabasına küçük TV dahil bazı aksesuarlar eklendi ve 45 bin lira harcama yapıldı.

Kaynak: Sözcü

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
İsmail KahramanMeclis
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarik 2018-07-13 15:15:41

Buraya gömün bu orosbu cocugunu. ATATÜRK ve Cumhuriyet düsmani pezevenk.

Misafir Avatar
Muttalip 2018-07-14 17:34:01 @Tarik

disarida bu herifi sikleyen yok onun icin meclisde!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ismail 2018-07-13 21:28:58 @Tarik

bu ülkeye yillarca hizmet etti diyene; sen ve senin gibi düsünenler 15 Temmuzdan önce Fetö hakkinda da ayni seyleri söylüyordunuz, hatta Adalet Bakaniniz 'Hocaefendi Türkiye nin yetistirdigi Nadir bir evladidir' diyecek Kadar sacmalamisti, iste sizler busunuz, topunuz vatan hainisiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ismail_cevap 2018-07-13 18:39:13 @Tarik

Meclisdeki devleti soyanlari korumakmi müslüman oluyor. Hem müslümanin neyini kiskanalanimki. Bak islam dünyasa yerlerde sürünüyor birbirilerinin kuyusunu kaziyorlar. amerika bombalayainca da iyi oldu ama icimiz hala sogumadi diyenlermi müslüman.. Islaminda icine ettiniz. Siz anca müslüman kafasi kesersiniz aptallar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ismail_ 2018-07-13 18:11:08 @Tarik

İsmail bey yıllarca bu ülkeye hizmet etti, Türkiye Büyük Mİllet meclisini yönetti. buradan kalkıp ona hakaret edenler kendi babalarınıda sorgulayacak kötü bir karektere sahiptir. İsmail bey gayet dürüst ciddi, vatansever, imanlı asil ve adil bir kişi olarak başarı ile meclisi yönetti. nesini sevmiyorsunuz?
MÜSLÜMAN oluşunu değilmi?
EVET. işte bu kininiz sizi bu dünyadada ahirettede ZELİL edecek.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
ismail_ cevap 2018-07-13 17:38:26 @Tarik

Senin degerlendirdigin herifden bir bok olmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ismail_ ****----- 2018-07-13 17:27:12 @Tarik

Sefil Dingil , kurtulus savasini yaptida bizimmi haberimiz olmadi? Allah sizi sigirsürüsünden ayirmasin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ismail_ 2018-07-13 17:14:04 @Tarik

SEVMEYENLERİ ÇATLASIN DİYE OTURUYOR. İsmail bey in tırnağı olamıyacak sersemler İsmail beye laf ediyor akıllarınca. ulan sizin alayınızı topunuzu cebinden çıkartır her konuda.

Beğenmedim! (23)
Avatar
D 2018-07-13 16:07:23

Hayhayyy Ne yasağı mahkemede dayım var .kim takar bilmem kimi. şakamısınız onlara heryer serbes . Bizlere yasak yasak hala bilmiyormuşsunuz aman sizde safmısınız yahu , şaka şaka tabiki biliyoruz tabi

Avatar
Yılmaz 2018-07-13 17:44:34

Kafayı sıyırmış piç kurusu...insana benzemedik maymun dölü. Şerefsiz Türk bile geğildir. Soysuz

Avatar
Sadik 2018-07-13 18:22:20

Cook sadik yazik. Köpekler sahiplerini birakmak istemez yaa bu da sahibinden ayri duramiyor. Anlamak lazim.

Avatar
D 2018-07-13 22:08:51

Miyavvvvv . bekliyorum bir parça bir şey verin yahu Şurda oturuyorum. görün yahu .

Avatar
İĞRENÇ MAHLÜK BUNAK İSMAİL CEHENDEMİN DİMİNE KADAR GİT . 2018-07-13 16:46:05

Gayet basit ..niye meclisten çıkmıyor ..??Çünki BUNAK alsaymış ( SIK SÜRATLİ ) MECLİSİ EVİ ZANNEDİYOR bu BUNAK gerizekalı vatan HAYİNİ ( SİK.)SURATLI..PUŞT BUNAK PUŞT VATAN HAYİNİ ALZAYMIR KISKANIYOR ..YA..BU NAHLÜK 87 YAŞINDA ..ATTIN BU PUŞTU BANİM MECLİSİMDEN NE İŞİ VAR ..ALTINA SIÇAN ,DAMLA ,DAMLA İŞİYEN ALZAYMIR NE YAPTIĞINI BİLMİYORKİ ..?? BUNADIĞI İÇÜN HİİÇ BİŞEY HATIRLAMIYOR KENDİNİ HÂLÂ MECLİS BAŞKANI ZANNEDEBİLECEK KADAR BEYİN HÜCRELERİ ÖLMÜŞ ..ALZAYMIR VATAN HAYİNİ BAŞKUMUTAN (( DÜNYA MUCİZESİ )) EVEDİ CUMHUR BAŞKANI ,EBEDÎ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK HAYİNİ KISKANÇ PUŞT ..BUNAK MORUK KISKANÇ EŞOLUEŞŞEĞİN TEKİ ..PUŞT LAĞIM FARESİ FOSEPTİK DÜNYA MUCİZEDİ BAŞKUMUTAN ,ULU ÖNDER AZİZ GAZİ TÜRK ULUSUNUN İLK VE SON DÜNYADA BİRDAHA BİR EŞİ MAHŞERE KADAR GELMİYECEK OLAN DÜNYA ..MUCİZESİ BAŞKUMUTAN MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK OLMASATDI ŞEN ANCAK KANALİZASYONLARDA..LAĞIM FARELERİNİN BAŞKANI OLURDUN FOSEPTİK MORUK BUNAK MORUK VATAN HAYİNİ PUŞT GEVER ARTIK CEHENDEMİN DİBİNDEBYAZ AHTIM VAR MEZARINA SIÇACAPIM HEMDE BAŞ UCUNA ..KINA STOKLARINI BİTTİRECEĞİZ HALDEKİ GEBER NE DÜĞÜ BELİ OLMAYAN ((( SİK** ))) SURATLI İĞRENÇ..MAHLÜK .!!

Avatar
Unutkanlık 2018-07-13 18:33:33

Beş kuruşunu düşürmüş de.... Arıyor...

Avatar