ODTÜ Erdoğan'a 'hoş geldin' demeyecek

ODTÜ'de evrim konferansının iptal edilmesinin ardından, aylar önce açıklanan akademik takvimdeki değişikliğin de sebebi belli oldu: Erdoğan ODTÜ'de 6 Şubat'ta yapılacak Teknokent açılışına davetli...

ODTÜ Erdoğan'a 'hoş geldin' demeyecek

ODTÜ'de evrim konferansının iptal edilmesinin ardından, aylar önce açıklanan akademik takvimdeki değişikliğin de sebebi belli oldu: Erdoğan ODTÜ'de 6 Şubat'ta yapılacak Teknokent açılışına davetli...

01 Şubat 2019 Cuma 21:49
ODTÜ Erdoğan'a 'hoş geldin' demeyecek

Türkiye Komünist Gençliği (TKG), ODTÜ'de 6 Şubat'ta Teknokent Bilişim Merkezi'nin açılış törenine Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan'ın davet edilmesine tepki göstererek "AKP dışarı, bilim içeri" başlıklı bir açıklama yayımladı.

TKG - ODTÜ imzasıyla yapılan açıklamada önce 13. Aykut Kence Evrim Konferansı'nın iptal edildiğine daha sonra da aylar öncesinde açıklanan akademik takvimin değiştirildiğine işaret edilerek "Bütün bu tuhaflıkların sebebi bugün ortaya çıkan bir davetiyeyle açıklığa kavuştu: 6 Şubat’ta ODTÜ Teknokent Bilişim Merkezi’nin açılış törenine Erdoğan da davetli!" denildi.

Üniversitelerde her türlü bilimsel ve siyasi faaliyet rektörlük eliyle birer birer yasaklanıp, etkinlik günlerinde adeta bir olağanüstü hal ilan edilerek sınavlar ve dersler askıya alınırken, kampüsün kapılarının AKP’lilere ve sermayedarlara sonuna kadar açıldığı vurgulanan açıklamada şöyle denildi:

'BOYUN EĞMEYEN ÖĞRENCİLERİN TEPKİSİNDEN KORKULUYOR'

"Hatırlanacağı üzere, birkaç hafta önce, ODTÜ’de yapılacak olan Aykut Kence Evrim Konferansı, Kültür-Kongre Merkezindeki salonların 'tadilatı' sebebiyle iptal edilmişti. Fakat aynı salon, tadilatın başlaması gereken tarihte Gençlik ve Spor Bakanının etkinliğine sahne oldu. Öğrencilerden gelecek tepkiden korkulduğu için sessiz sedasız gerçekleşen bu etkinlik, tadilatın bir bahane olduğunu açıkça gösterdi. Şimdi bu tertibin benzeri, bu defa büyük bir gürültü-patırtıyla Erdoğan için hazırlanıyor: Öyle anlaşılıyor ki, ODTÜ Rektörlüğü, iktidar partisinin, Erdoğan’ın boyun eğmeyen öğrencilerce protesto edilmesinden korkuyor! Öğrencileri okuldan uzak tutup, Erdoğan’ın 'sulh içinde' kampüse gelmesinin zeminini hazırlamaya çalışıyor. Hatırlanacağı gibi, 2012 yılında, Erdoğan, kampüse girmeye çalışmış ve öğrenciler tarafından kovulmuştu. Belli ki Erdoğan ve atanmış rektör Verşan Kök, bunun tekrar yaşanmasından çekiniyor!"

Bu durumu kabul etmediklerini dile getiren TKG-ODTÜ'den yapılan açıklamada "ODTÜ Rektörlüğü, korkmakta haklıdır: Üniversiteler, bilim yuvalarıdır ve gericilerin, bilim düşmanlarının kampüslerde yeri yoktur! Bin bir türlü tertiple AKP’lileri kampüse sokarken, her türlü bilimsel aktiviteyi ve düzene boyun eğmeyenlerin etkinliklerini yasaklayan ODTÜ yönetimi bu uygulamalarına son vermeli, ODTÜ’nün geleneğine uygun bir tavır takınmalıdır. Kampüsümüzün kapıları bilime değil, tescilli bilim ve aydınlanma düşmanı siyasi iktidarın temsilcilerine kapatılmalıdır!" denildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Öte yandan, bu tertibatın başında bulunan, bilim ve öğrenci düşmanlığında ısrar eden atanmış ODTÜ Rektörü Verşan Kök derhal istifa etmelidir! Tüm bu olanlara karşı duranlar safları sıklaştırmalı, örgütlü mücadeleye katılmalıdır! Yaşasın Devrimci ODTÜ!"

Son Güncelleme: 01.02.2019 21:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2019-02-01 22:38:52

Bu ODTÜ hain:) bu ODTÜ faşo:) bu ODTÜ çağdışı:) bu ODTÜ camileri ahıra çevirmişti:) yok yauv onu ca ha pa zihniyeti :) yapmıştı hoş geldin demeyecekmis !!!!!seeeen kimsinnn yauuuvvv sennnn nasilllll ....... Eyyyyy ODTÜ hoşgeldin demeyeceksin; güüleee güleeee güleeee güle de mi demeyeceksin?...siz bilirsiniz, biz bunlara 31 Mart'ta güleee gulee diyecegiz varmı mısınız?

Avatar
Güneş 2019-02-01 23:42:47

Sn. Meral Hanımın dediği gibi Hira dağı müslümanız elhamdülillah. Tanrı dağı kadar Türk'üz şükürler olsun. Gerilimden beslenenler, ayrışma oluşturmak için uğraşanlar boşuna uğraşıyorsunuz. Biat etmeyen nesil hepinize büyük ders verecek.

Avatar
Ülkücü arkadaş 2019-02-01 23:29:00

Hoşt derler adama. Çomarlar kemik yalamaya devam. Diplomasızın kulu kölesi olmuşsunuz. Sizi gidi akkurtlar sizi. Cumhur ittifakının küçük ortağı, Yazıklar olsun sana. Koltuk sevdana Ülkücüleri saraya kapıkulu yaptın, Bozkurtları akkurt yaptın. Milliyetçileri saray kapısına paspas yaptın. Hele geçen gün aday tanıtım törenin de müsade ile Bozkurt işareti yapması rencide etti bizleri. Milliyetçiler, ülkücüler, Bozkurtlar kimsenin tekelinde değildir ve boyuduruk vuramaz.

Avatar
Ülkücü 2019-02-01 23:38:52

Bizler " TANRI TÜRK'Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN " düsturu ile Ülkü Ocaklarında yetiştik. Şimdi " NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE " düsturu ile yaşıyoruz. Fakat şimdi Türk'üm demekten korkanlarla işimiz olmaz.

Misafir Avatar
@Ülkücü x---------------c 2019-02-02 18:29:56 @Ülkücü

hasiktir gavat , sarayin ibnesi oldunuz!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ulkucu it 2019-02-01 23:52:39 @Ülkücü

siz yasiyorsunuz kopek gibi bir hayatiniz var her zaman birilerinin itliyini yapmisdirsiniz katil ahlaksiz deanasi bozuk mahluklarsiniz mutlulugunuz boz kopek mutlulugudur domalmisin ne mutlusumu olur

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-01 22:46:35

Gazi Universiteside yıllardır ayakta Chp-hdp-pkk ve sol'a karşı dimdik direniyor

Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-02 10:33:56 @Ülkücü Aydın

AHMET ODTÜYÜ KİM BİLİYO BİLİYOMUSUN SADECE SAHİPLERİNİZ:) YAHUDİLER SERMAYE SAHİPLERİ FALAN.HA BİDE SİZİN GİBİ ÇAĞDIŞI KALMIŞ Bİ İDEOLOJİNİN KAPI KULU ZAVALLI KOKUŞMUŞ KOMÜNİSTLER.BİZDE ODTÜLÜ DEMEK MAŞA DEMEKTİR SAHİBİN GELSİN

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ahmet 2019-02-01 23:05:20 @Ülkücü Aydın

ODTÜ de faşistlere karşı dimdik ayakta.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2019-02-01 23:04:21 @Ülkücü Aydın

dünyada gazi üniversitesini kim biliyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-01 22:50:12

Ne kadar odtū gottü varsa o kadarda GAZİ ÜNİVERSİTESİ var! Genç,Aydın,Millet ve Vatan sevdalısı nesillerin gururların yetiştiği o caanım üniversite.acikcasi faydasızin marksist çapulcunun yetiştiği odtüyü kimse iplemez

Misafir Avatar
ahmet 2019-02-02 02:30:56 @Ülkücü Aydın

vatan millet sevdalısı oldunuzda,o kadar şeker fabrikaları.o kadar kağıt fabrikaları,tütün fabrikaları ,vatanımızın tank fabrikası satılırken neredesiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2019-02-01 23:09:23 @Ülkücü Aydın

vatan millet sevdalısı oldunuzda ne yaptınız.hırsızlara soygunculara talancılara yalakalık yapıyorsunuz.aç gezen insanlara ne faydanız var.o ODTÜlü öğrenciler sizden binkat daha vatana millete faydalı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkücü Aydın Başbuğ Deniz Gezmiş cCc 2019-02-01 23:13:38

Eskiden Deniz merhumlar Amerikaya Emperyalizme direnirdi sözde torunlarını olduğunu iddaa ettiği bu it sürüsü sadece akpye direniyor.bakmayın akp dediklerine asil mhpye dusmanlardir.onlar olmaza biz biz olmasak baskasi ama mutlaka birilerine dusman bu it sürüleri. Uzun süredir emperyalizme direndiklerinide görmedim. Kancik kaypak asalak piyon sürüsü çünkü.yemin ediyorum bunlara karsi elbette akpyi seçeriz.

Misafir Avatar
denizleri astirdiniz 2019-02-01 23:48:16 @Ülkücü Aydın Başbuğ Deniz Gezmiş cCc

sizin serefinizmi var alcak hainler denizleri ve yuzlertce devrimcinin katilisiniz denizi agziniza yaziniza almayin soysuz pezenksiniz kiralik katillerini devrimci demokrat kani doktu emperyalizme karsi gelen yurdunu vatanini seven insanlari yediniz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ahmet 2019-02-01 23:25:21 @Ülkücü Aydın Başbuğ Deniz Gezmiş cCc

sizden iyi it sürüsü varmı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2019-02-01 23:24:11 @Ülkücü Aydın Başbuğ Deniz Gezmiş cCc

sizden iyi mit sürüsü varmı.akp nin kemiklerini yalamaya devam edin

Beğenmedim! (1)
Avatar
Asena 2019-02-02 09:05:46

FAZIL SAY; BAK ODTU NE YAPIYOR!