banner87

Özellikle AKP'li kadınlar Meral Akşener'e oy verecek

Ünlü kamuoyu araştırmacısı açıkladı! ‘İYİ Parti AKP’li bayan seçmenden oy alacak’

Özellikle AKP'li kadınlar Meral Akşener'e oy verecek

Ünlü kamuoyu araştırmacısı açıkladı! ‘İYİ Parti AKP’li bayan seçmenden oy alacak’

16 Kasım 2017 Perşembe 15:34
Özellikle AKP'li kadınlar Meral Akşener'e oy verecek

SONAR Araştırma Başkanı Hakan Bayrakçı, Meral Akşener'in genel başkanlığını yürüttüğü İYİ Parti'nin AKP'den oy alacağını söyledi.

İYİ Parti hangi partilerden oy alır? Meral Akşener’in partisi Seçmende karşılığını bulacak mı?

Bu sorular CNN Türk canlı yayınında Ahu Özyurt’ün sunduğu Türkiye’nin Gündemi programında gündeme geldi.

“ÖZELLİKLE AKP’Lİ BAYAN SEÇMENDEN ALACAK”

SONAR Araştırma Başkanı Hakan Bayrakçı, konuyla ilgili özetle şöyle dedi:

AKP’den oy alıyor özellikle bayan seçmenden. AKP yüzde 10 oranında adres arayan bir kesim var.

Yüze 51 almışlardı. Ama 2009'da yüzde 38.6, Haziran 2015’te yüzde 40.9 oranına oy almıştı.

“BARAJ SORUNU YOK”

Partinin oy oranının düştüğü görüldü. Adres arayan yüzde 10 başka partiye yönelebilir. İYİ Parti AKP’den alacak. Puanını şu an kestiremeyiz ama baraj sorunu yok.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İyi parti kime iyi gelmez. 2017-11-16 17:45:41

En çok kim korkuyor ve kim istemiyorsa iyi partiyi, bilin ki tehlike onadır.

Misafir Avatar
misafir 2017-11-16 17:50:34 @İyi parti kime iyi gelmez.

iyi partinin sadece adı iyi. içeriği BERBATTT. benden söylemesi.

Beğenmedim! (3)
Avatar
tunc 2017-11-16 20:17:22

baraji alin kafaniza calin yüzde 10 baraj demek baska partilerin oylarinin hirsizligidir .baraja takil oylari gecenler alsin varmi böyle yüksek baraj baska ülkede .

Avatar
palavraya bak 2017-11-16 16:34:36

Bir tane aklı başında insan bir tane akp li meral a oy vermez. bir kere bunlar Türkiye partisi değil, bir kere bunlar chp, hdp kopyasıdır. bunlar seçimde ittifak edecekler. bunlar ABD VE AVRUPANIN AJANLARIDIR.

Misafir Avatar
seçmen 2017-11-16 17:53:58 @palavraya bak

yahu gidin . bu basın yani sömürü odaklarınca beslenen basın bir arada GENÇ partiyi böyle şişirdiler. cem uzanı kurtarıcı dediler. milletin kafasını karıştırıp yüzde yedi oy aldılar neredeyse barajı geçecekti, o soyguncu adam düşünün ülkemizin meclisine girseydi ne olurdu halimiz. chp ile el ele verip ülkmizin dibini oymuşlardı şimdi. halkımız geçit vermedi, iyi parti aynı senaryonun ürünü.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
palavraya bak'a cevap 2017-11-16 17:06:41 @palavraya bak

Tabi ya, sizin gibi dusunmeyenlerin hepsi ajandir, yani buna gore halkin yuzde ellisi. Aslinda esas ajan olan ve vatan haini olan senin gibi bolucu ve ayristirici trollerdir

Beğenmedim! (1)
Avatar
koç 2017-11-16 17:49:32

koçum mızrak artık çuvala sığmıyor. hdp zaten bildiğiniz gibi pkk terörüne sığındıklarını inkar etmiyorlar. chp kk terörüne yardım, onları övmek, onlara taraftar toplamaktan selahattin demirtaşın hapse girmesine karşı çıktı. hapisanede ziyaret etti. ve daha nice teröristleri savundu baştada can dündarı savunup çıkartırıp kaçırtmadımı? bu durumda iftira yalan varmı? yok hepsi gerçek. ülkemizde her yatırıma karşı çıkan chp varmı var buda yalanmı değil gerçek.. ya olum git işine bunların pot larını saysam bitmez. ama sen bitr tane iyi icraatlarını yaz hadi.. iyi partide abd tarafından mhp nin gücünü zayıflatmak amacı ile kurulan bir ofis. ama mhp den kopan olmaz olmadıda çürükler ayıklandı mhp iyice güçlendi. anladınmı şimdi ? yok anlamaz akıl yok çünkü. ama anlayan anlar.