Özgür Özel'e uyarı cezası

TBMM Genel Kurulu'nda Cumhuriyet Halk Partisi Grup Başkanvekili Özgür Özel uyarı cezası aldı.

Özgür Özel'e uyarı cezası

TBMM Genel Kurulu'nda Cumhuriyet Halk Partisi Grup Başkanvekili Özgür Özel uyarı cezası aldı.

10 Ocak 2018 Çarşamba 19:02
Özgür Özel'e uyarı cezası

TBMM Başkanvekili Ayşe Nur Bahçekapılı, TBMM Genel Kurulu arka tarafında yapılan oda için fotoğrafların yeni çekildiğini belirterek, "Sayın milletvekilleri bu çok ayıp bir şeydir. Bana söylerdiniz, ben gerekli görüp çektirirdim veya çektirmezdim. Orası mahrem bir alan, gizli gizli çekim yapmasını milletvekilliğine asla yakıştırmıyor ve ayıplıyorum" ifadelerini kullandı.

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel fotoğrafları gizli gizli çekmediğini söyleyerek, fotoğrafları basın toplantısı ile dağıttıklarını ifade etti.

Bahçekapılı, Özel'i kınadığını belirterek, fotoğrafları çekene 'Yazıklar olsun' ifadelerini kullandı.

Özel, Bahçekapılı'ya yönelik olarak 'Hadi oradan' kelimelerini kullandı. Bunun üzerine Genel Kurul'dan uyarı cezası aldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2018 19:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Konusturmak istemiyorlar 2018-01-10 19:42:47

elestirilere hic tahammulleri yok amma AKP kendinden olmayani, terorist veya vatan haini ilan ediyor.

Misafir Avatar
bakarmısınız ALLAH aşkına 2018-01-11 09:15:02 @Konusturmak istemiyorlar

Terör örgütü CHP'ye ağladı
CHP'nin muhalefet tarzını eleştiren PKK elebaşı Bese Hozat, TSK'nın düzenlediği askeri operasyonlara engel olunamamasından şikayet etti.****chp ondan kendini yırtıyor ohal kalksın diye.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bence hemen 2018-01-11 08:46:47 @Konusturmak istemiyorlar

Ülkenin işlerini yavaşlatma, halkı kin ve nefrete, tehdit ve bozgunculuk suçundan sorgulanmalı bu adam. yani özgür özel

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ayşe Nur Bahçekapılı hanim 2018-01-11 05:32:47 @Konusturmak istemiyorlar

sizin maasinizi biz millet olarak oduyoruz TBMM sizin sahsi maliniz degil TBMM de sadece wc mahremdir TBMM milletindir bizler odedik o yüzden gizlilik kabul edilemez her kurusun hesabini istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-01-10 21:39:26 @Konusturmak istemiyorlar

aynen

Beğenmedim! (0)
Avatar
Koç Adam yiğit Adam 2018-01-10 19:05:42

Özel Adam:Özgür Özel.şanlı CHP gururu

Avatar
Memduh 2018-01-10 20:42:29

Buralaradami giriyo bu akp nin niteliksiz trolleri.defolun gidin lenn akit gaztesinde yazin.defolunnn.

Misafir Avatar
tek onlar olsa iyi 2018-01-20 04:04:08 @Memduh

1 de vatan partili troller piyasada

Beğenmedim! (0)
Avatar
Semih 2018-01-10 20:45:14

Yahu akp li troller bile bizim sol gazeteleri okuyo.biliyolar kendi gazteleri pacavra buralara dadaniyolarr.gelmeyin buralara akpli troller, baska kapiya.parali yalakalar.

Avatar
Defolun gidin ! 2018-01-10 20:58:18

Bahçekapılı mısın, Bahçekapısız mısın nesin TBMM'de özel alan olamaz!
TBMM Türk Milleti'nindir! Duvarında egemenlik kayıtsız sartsız milletindir yazmaktadır.
Orası babanızı ciftligi degildir!

Misafir Avatar
aynen 2018-01-10 21:41:24 @Defolun gidin !

vergi paralarimizla maasinizi odüyoruz ve kapali odayida gorme hakkimiz var wc haric tabi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şanlı CHP 2018-01-10 21:42:31

Yahu şu Bahcekapı densizi kim oluyor.Yüce meclisi Akapenin özel binasımı sanıyor densiz

Misafir Avatar
sanki sahsi mali gibi milletin odalarini milletten 2018-01-10 21:45:06 @Şanlı CHP

gizlemeye calisiyor biz kurumlarin herseyin masrafini odüyelim sonra hic bir sey bilmeyelim yok oyle yagma

Beğenmedim! (0)
Avatar
bizde millet olarak 2018-01-10 21:48:28

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel i uyarani uyarmak istiyoruz milletsiz devlet olmaz ne demek mahrem alan mahrem alan wc yatak odasi gibi yerler mahrem alan sayilir millete hesap verin bi vergi paralarimiz nerelere harcaniyor bilelim insan milletinden oda gizlermi ??

Avatar
aydın kuşum aydın 2018-01-10 19:07:26

aydın kuşum aydın.şanlı CHP kapısına bir köpek arıyor aydına duyrulur