PM'den karar çıktı: İşte CHP'nin Beyoğlu adayı!

CHP'nin Beyoğlu Belediye Başkan adayı Alper Taş oldu.

PM'den karar çıktı: İşte CHP'nin Beyoğlu adayı!

CHP'nin Beyoğlu Belediye Başkan adayı Alper Taş oldu.

02 Şubat 2019 Cumartesi 18:14
PM'den karar çıktı: İşte CHP'nin Beyoğlu adayı!

CHP MYK, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı.

Kılıçdaoroğlu'nun MYK'ya sunduğu  CHP'nin Beyoğlu Belediye Başkan adayı olarak Alper Taş, CHP MYK'dan geçti.

Gerçek Gündem'in edindiği bilgiye göre, Parti Meclisi'nde Alper Paş'ın adaylığına onay çıktı.

Böylece CHP'nin Beyoğlu Belediye Başkan adayı Alper Taş oldu.

Alper Taş kimdir?

Son Güncelleme: 02.02.2019 18:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sevindim! 2019-02-02 18:32:57

Alper Taş bey dogru dürüst bir kisilige sahip insan , yerinde bir karar!

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-03 17:00:04 @Sevindim!

ödpnin çzgisinin hdpye pkkya yakın olduğunu malumdur chp bu hatadan döner umarız

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-03 16:58:05 @Sevindim!

yaşasın ulusalcı parti

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-03 16:56:38 @Sevindim!

chpyi uyarıyoruz yine bir etnik solcuyu partiye katıyorsunuz adam hdp çizgisinde bir siyaset yapıyor anadilde eğitimi çzerk kürt devletini savunuyor

Beğenmedim! (1)
Avatar
Aa 2019-02-02 19:26:54

Devrim gibi karar aferim chp

Avatar
Gereksiz 2019-02-02 19:59:00

Yolun ve bahtin açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Avatar
Gunther 2019-02-02 20:47:35

Alper Tas in mensup oldugu parti ne kadar oy aldiki, Beyoglu na aday gosterdiler.? CHP liler emin olsun parti merkezinde iktidar olmayi engelleyen bir grup var ve bu grup yillarca hem ulkeye, hem partiye zarar veriyor.

Avatar
aydın 2019-02-02 19:28:34

chp nin altı okuna düşmanlar nasıl seçilir,bu yanlıştır,chpe özüne göre hareket etmeli,merkez seçmen kaçar .beyoglu kaybedilmiştir 10 aralıkcılar chp yi ele geçirmiştir,

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-03 17:06:30 @aydın

adam hem altıoka düşman hem siyasal kürtçü nasıl aday yapılır anadile eğitimi ve kürt özerk devlettini savunuyor
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (1)