banner87

Saray İttifakı'nda çatlak!

MHP Twitter hesabından 'Andımız'ı paylaştı

Saray İttifakı'nda çatlak!

MHP Twitter hesabından 'Andımız'ı paylaştı

19 Ekim 2018 Cuma 13:33
Saray İttifakı'nda çatlak!

Danıştay 8. Dairesi, ilköğretim okullarında uygulanan "Öğrenci Andı"nı kaldıran yönetmelik hükmünü iptal etti.

AKP cephesinden karara tepki gelirken MHP'nin resmi Twitter hesabı "Ne mutlu Türküm diyene" ifadesiyle bir tweet paylaştı. Bu 24 Haziran seçimlerinde ittifak yapan iki parti arasında "çatlak" olarak yorumlandı.

Karara eski Adalet Bakanı ve Meclis Anayasa Komisyonu Başkanı Bekir Bozdağ ve Adalet Bakanı Abdülhamit Gül tepki gösterdi.

Bozdağ, "Danıştay Anayasa ve yasayı alenen çiğnemiştir" derken Gül, "Anayasamıza göre Danıştay, yerindelik denetimi yapamaz" ifadesini kullandı.

MHP'den Danıştay'a destek

MHP'nin resmi Twitter hesabı MHP_bilgi Danıştay'ın kararını destekler nitelikte bir tweet paylaştı. Tweet'te "Ne mutlu Türküm diyene" ifadesi yer aldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bunlarda catlak felan olmaz 2018-10-19 14:22:49

En bozulmayan Ortaklık, Suç Ortaklığıdır.

Misafir Avatar
götten çıkma m? 2018-10-19 21:19:34 @Bunlarda catlak felan olmaz

demek bu kadar müptezelsin götten çıkma diyorsun yani içinde kalması için vay ibne cehapeli vay

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
çatlak arayan cehapeye bakabilir,,,,,,, cevap 2018-10-19 20:20:11 @Bunlarda catlak felan olmaz

CHP lilerin hepsi seni ve sülaleni s.......G.tden cikma!!!

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
çatlak arayan cehapeye bakabilir 2018-10-19 20:00:14 @Bunlarda catlak felan olmaz

bir sürü çatlak ibne ve orospu cehape çatısı altında bi araya gelmiş

Beğenmedim! (14)
Avatar
Hayırdır İnşallah 2018-10-19 13:57:29

Seçim zamanı geldi.Milliyetcilik damarları kabardı. Bunlara bakmayın siz iyi / kötü senaryosunu sahneye koydular. Ankara'daki beyler MUTFAKTA YANGIN VAR YANGIN ve VATANDAŞ ENFLASYON CANAVARI İLE BOGUŞMAKTAN YORULDU bırakın günlük politikaları. Ekonomik kriz, artan eflasyon ve işsizlik rakamları düşürmek için ayak oyunlarından vazgeçin artık.. Vatandaşın gazını almak için uğraşmayın. Vatandaş için çareleriniz ne varsa onlardan bahsedin.

Avatar
Muhalif 2018-10-19 14:30:38

Sanırım birşeyler koparabilmek için ortağına naz yapıyor. Yarın ağız ve yön değiştirir. Milliyetçilik konusundaki tepkileri artık samimi değil.

Avatar
FETONUN SIYASI AYAGI YOKMU 2018-10-19 15:39:49

bi an once ortaya cikarilsin

Avatar
1000 sene susacak cehennemin köpekleri 2018-10-19 14:23:48

herkesi satin aldiklarindan eminler
herkesi korkutduklarindan eminler
herseyi(sinirlar,hesaplar,cadde,sokaklar,uydular,gizli servisler,medya..vs..vs) kontrol ettiklerinden eminler
süprizim var...
hesap sorucu cokdan dünyada
size verecegi ceza öylesine ürkütücü olacakki 1000 sene hic bir kötülük yerinden cikmaya cesaret etmeyecek..
teknolojileriniz ve sahip oldugunu sandiginiz her sey onun gözünde sadece bir karinca osurugu...

Avatar
çatlak arayan cehapeye bakabilir,,,,,,, cevap 2018-10-19 20:19:13

CHP lilerin hepsi seni ve sülaleni s.......G.tden cikma!!!

Avatar
A 2018-10-19 20:25:43

Bu moron bir gözü toprakta kıvırmaya, tükürdüğünü yalamaya alışık.

Avatar
zeydi 2018-10-19 16:30:12

çatlak olmaz bahçeli ikna olur önceden söylenen sözler vardı milliyetçiliği ne yaptık demiştiler gene peşe takılır.