Sarıgül DSP’den mi aday?

CHP ‘de Sarıgül şoku yaşanıyor...

Sarıgül DSP’den mi aday?

CHP ‘de Sarıgül şoku yaşanıyor...

20 Kasım 2018 Salı 16:17
Sarıgül DSP’den mi aday?

Posta gazetesinden Murat Çelik’in haberine göre; Kemal Kılıçdaroğlu, Şişli’den aday olmak isteyen Mustafa Sarıgül’e “Hayır” demiyor, ama başka ilçe olabilir, diye düşünüyor.

Ancak Sarıgül, başka yeri kabul etmiyor. 

B planı da şu: Şişli’den DSP adayı olmak. AK Parti’de ise, Sarıgül’ün karşısına bir hemşehrisini çıkarma formülü gündemde. 

Sarıgül gibi Erzincanlı olan Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç. E bir de büyükşehir adaylığı için -beklendiği gibi - Binali Yıldırım gelirse... İşte o zaman İstanbul’un seçim gündemini Erzincanlılar belirleyecek.

YURT gazetesinden Özgür Tuğrul ise Çelik’in kulis bilgilerini doğrular nitelikte Sarıgül’e yakın ekipten aldığı duyumlar doğrultusunda, Sarıgül’ün bir ay daha CHP’den gelecek Şişli yanıtını bekleyeceğini, Sarıgül’ün sosyal medya hesaplarından CHP logo ve bayraklarını kaldırdığını ifade etti.

Son Güncelleme: 20.11.2018 16:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yörük Cemil 2018-11-20 19:00:44

sayin sarigül bu oyuna gelmemeli, akp denen kahpeler sürüsü chp yi ve iyi parti gereksede saadet parti ile dostluklari bozmak icin tüm seytandan ögrendikleri(ki seytanin veledi zinasi picleri olduklarindan) seytanliklari yapiyorlar.
sayin sarigül yeriniz chp ve bizlerin gönülleridir

Avatar
Venus 2018-11-20 21:18:00

Sariyerde bizzat kendisiyle konustum.tam bir fırıldak akp gel aday ol desin kosa kosa gider.

Misafir Avatar
Sader Dase 2018-11-21 08:44:59 @Venus

yalancı düzanbazlaramı itimat edecektik .binaliyemi oyumuzu verecektik yoksa fetöden dönen teröristleremi.

Beğenmedim! (4)
Avatar
yörük haydar 2018-11-20 17:50:12

akp geleceğine dsp gelsin akpli hırsız bilgisiz tahsilsiz cahillerden bıktık işe bakın yahu bizi cahiller yönetecek tahsillilerde onlardan maaş alıp danışman olacak ozaman çocuklarımızı okutmayalım yahudi okuyan lar size danışman olsun.

Avatar
Tarzan 2018-11-20 18:48:16

Bu Sarıgül hırsızından aman uzak durun. ABD'de Pentagona gidip aman beni Türkiye'de Başbakan seçtirin ne isterseniz yaparım diyen bir hain. Sonra ne olur? Kendi vatanına ihanet eden yarın bizide satar denip Pentagondan kovulur. İnanmayanlar Barış Türkoğlu ve Barış Pehlivanın MAHREM isimli kitabını okusunlar.

Avatar
abc 2018-11-20 17:38:37

Buna Hala İtibar edenler mi var Yahu,Tövbe tövbeee

Avatar
A.öztürk 2018-11-20 20:26:22

Sarığülden CHP'li olmaz,Partiyi tehdit ediyor.Bırakın nereden aday olursa olsun.

Avatar
aydın 2018-11-20 18:40:53

olmaz şişli mustafa olmaz,kinle intikamla bu işler olmaz,sen beyoglunda aday olamlısın

Avatar
Gunther 2018-11-21 02:42:02

Mustafa Sarigul CHP ye yakismayan biri, Sisli halkida tanidi. Iyi biri aday gosterilirse secilir, Sarigul de nerden koyarsa koysun.