banner87

Selvi'den Akşener yorumu: Tehlikeli sulara girildi

Hürriyet gazetesi yazarı Abdulkadir Selvi, Meral Akşener'in aday olmama kararını bugünkü yazısında değerlendirdi.

Selvi'den Akşener yorumu: Tehlikeli sulara girildi

Hürriyet gazetesi yazarı Abdulkadir Selvi, Meral Akşener'in aday olmama kararını bugünkü yazısında değerlendirdi.

26 Temmuz 2018 Perşembe 07:59
Selvi'den Akşener yorumu: Tehlikeli sulara girildi

Meral Akşener, dün sosyal medya hesabından İYİ Parti kurultayında yeniden genel başkan adayı olmayacağını açıkladı. Akşener'in bu açıklaması Ankara'da geniş yankı uyandırdı. Parti yönetiminin ise Akşener'i ikna çabaları sürüyor.

İYİ Parti'deki bu gelişmeyi bugünkü 'İYİ Parti'de pandoranın kutusu açıldı' başlıklı yazısında değerlendiren Hürriyet gazetesi yazarı Abdulkadir Selvi, 'Akşener’in daha da güçlenerek geri dönüş yapma ihtimalini hâlâ güçlü bir seçenek olarak görüyorum' dedi.

'ZOR GÜNLER BEKLİYOR'

Selvi daha sonra, 'Ama İYİ Parti’yi zor günler bekliyor. Dip akıntıların güçlü olduğu İstanbul Boğazı’ndan geçecek olan büyük gemiler, kılavuzu kaptana ihtiyaç duyar. İYİ Parti seçim gecesinden itibaren siyasetin tehlikeli sularına girmiş buluyor' ifadelerini kullandı.

Partileri başarıya taşıyanların liderler olduğunu ifade eden Selvi, 'İYİ Parti ise ne ideoloji partisi ne de bir kadro hareketi. Akşener partisi olarak doğdu. Ama parti siyasetin azgın sularında yüzerken, lidere en çok ihtiyaç duyduğu bir anda Akşener’i kaybetmiş durumda.' dedi.

'İYİ Parti gemisi su almaya başladı' diyen Selvi, şöyle devam etti:

'Konuştuğum parti yöneticileri, Akşener’i tek aday olarak gösterme konusunda kararlılar. Ama partide bir yandan da potansiyel genel başkan adayları kıpırdamaya başladı.'

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hadi ordan 2018-07-26 08:30:52

kimsenin tehlikeli sulara girdiği yok adam gibi yorum yapın.yeni kurulan partiden acaba bende bir köşe kapabilirmiyim diyen şerefsizler partiden ayrılıyor halaçoğlu hariç ona büyük haksızlık yaptı meral akşener parti oyunun % 1ini bu adam sayesinde almıştır.menfeaatçiler siktir olup gitsin.

Misafir Avatar
yeniden 2018-07-26 12:23:12 @hadi ordan

Oyun yeniden başladı. Meral hanımı tekrar ŞİŞİRMEYE başladılar. halkımız dikkatli olması lazım. Fetö boş durmuyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
zor , geçmiş olsun 2018-07-26 09:26:21 @hadi ordan

Meral Akşener üstünüm, üstün zekalıyım, ben bilirim HASTALIĞIna tutulmuştu. yavaş yavaş geçiyor . geçmiş olsun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
abc 2018-07-26 12:54:05

Yahı Şu AKŞENER ile Nede çok İlgileniyorsunuz,Ağızınızda SAKIZ yaptınız,Bir endişeniz mi var,Hani daha Dün İYİ Parti Mecliste Soruşturma Önrisi verdi:Ve Tüm Milketveki,li bveya Üst Düzey olan FETÖcüleri İçin Araştırma Komisyonu Kuralım diye,Fakat Ne oldu Biliyormusunuz:AKP ve MHP Oyları ile Önerge REDDEDİLDİ,Hani AKŞENER FETÖcü diye Suçlayan YALAKALAR Var ya,Hadi Bana Birileri CEVAP versin,FATÖ için araştırma Komisyonu Kuralım diyen İYİ PARTİ'nin MECLİS Önergesini,AKP ve MHP neden REDDETTİ,CEVAP VERSİN TÜM Yandaş ve YALAKALAR.

Avatar
Lahey 2018-07-26 10:36:54

Hadi ordan ..ne anlatıyorsun.."yok partide yer kapmak isteyenler gidiyormuş" ta felan...Alooo partiyi kuranlardan birisi Meral Akşener...partide yer kapmaca oynasa gitmez ...neyse ben sana küfür etmiyeceğim

Avatar
BUNLARA DA OY YOK 2018-07-26 10:57:14

muharrem ve merala artık oy yok..korkaktırlar..bahçeli muharreme diyorki..suhuletle bu yenilgiyi kabul et.yoksa ?!?!?!?
böyle bir kişide yenilgiyi kabul etti...otel katları tuttu..25 milyon lira nereye gitti..(milletin parası) şimdide kongreye gidiyor..akıllı kişi sana ve meral,a oy vermez (3 gün kaybolmuştu meral) millet İTİRAZ edin seçim sonuçlarına..ancak korkularından dolayı itiraz etmediler.bu seçim hilelidir.çuval çuval sahte oy kullanıldı..sokak ortasında oy pusulalarına mühür vurulduğunu dünya alem gördü..ancak BUNLAR YA GÖRMEDİ VEYA CESARETLERİ.YOK...

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-26 11:04:12

PARTILERI BAŞARIYA TAŞIYAN YALANLARDIR,LIDERLERIDE NERDEN ÇIKARIYOR BU YANDAŞ YALAKA.PARTI LIDERLERI YALAN
LARI EKMEK SU GIBI BIRBIRI ARDINA SIRALAMASIN, DOĞRULUKTAN AYRILMASIN,BAKALIM BAŞARI ORANI NE OLUR.ŞU BİR
GERÇEK,YALANDAN YÜZÜ KIZARMAYAN,YALANINI MILLETE HAP GIBI YUTTURAN SAHTEKAR LIDERLER BIZDEN BAŞKA ÜÇÜNCÜ
DÜNYA ÜLKELERINDE GÖZE ÇARPIYOR.MILLET OLARAK DÜNYA LIDERINDEN ANLADIĞIMIZ BU LIDER PROFILI.

Avatar
Tarzan 2018-07-26 11:55:54

Abdülkadir Selvi denen eski fetöcü. Pardon! Eski dedim ve bu adam fetö ile yollarını ayırmış değil Yurt dışında ki fetöcülerle hala eletişim halinde. Bu adam bir tarafta iktidar yanlısı rolünü oynuyor, diğer yanda devlet içinde ki bilgileri fetö'ye aktarıyor. Meral hanımı herzaman eleştirmiş ve şimdide yanlış bilgiler ile kafa karıştırıyor.

Avatar
Bahadır Bozkurt 2018-07-26 12:24:20

Bu dedikoducu yazar bozuntusunu kim okuyor kim dinliyor hala anlamış değilim. Araştırmacılıgi, yazarlığı ve kareyeri yok. Hürriyette para karşılığında bir yere yaranan biri sadece.

Avatar
Bahadır Bozkurt 2018-07-26 12:25:43

Bu dedikoducu yazar bozuntusunu kim okuyor kim dinliyor hala anlamış değilim. Araştırmacılıgi, yazarlığı ve kareyeri yok. Hürriyette para karşılığında bir yere yaranan biri sadece.