Yıldırım'dan istifa açıklaması: Çıktığım yoldan geri dönmem!

Binali Yıldırım istifa tartışmalarıyla ilgili olarak, 'Çıktığım yoldan geri dönmem. Kararı seçmen verecek Anayasa'nın 94. maddesi yasamayla ilgili' dedi.

Yıldırım'dan istifa açıklaması: Çıktığım yoldan geri dönmem!

Binali Yıldırım istifa tartışmalarıyla ilgili olarak, 'Çıktığım yoldan geri dönmem. Kararı seçmen verecek Anayasa'nın 94. maddesi yasamayla ilgili' dedi.

10 Ocak 2019 Perşembe 12:13
Yıldırım'dan istifa açıklaması: Çıktığım yoldan geri dönmem!

 Binali Yıldırım istifa tartışmalarıyla ilgili olarak, 'Çıktığım yoldan geri dönmem. Kararı seçmen verecek Anayasa'nın 94. maddesi yasamayla ilgili' dedi.

Türkiye Büyük Millet Başkanı (TBMM) Başkanı Binali Yıldırım, İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanlığı'na aday gösterilmesiyle birlikte başlayan istifa tartışmalarını değerlendirdi. "Benim bir teklifim var" diyen Yıldırım, "Meclis bu düzenlemeyi yapsın, o zaman bu tartışmalar da sona ersin. Buyursun herkes istifa etsin, biz de edelim" dedi.  

Binali Yıldırım, istifa tartışmalarıyla ilgili olarak açıklamalarda bulundu.

"Anayasanın 94. maddesi… Yasamayla ilgili Mahalli İdareler Secim Kanunu, Meclis Başkanı'nı dolaylı olarak istifa etmeyecekler arasında sayıyor. Çıktığım yoldan geri dönmem, kararı seçmen verecek" diyen Yıldırım, şöyle devam etti:

— Benim bir teklifim var; bütün seçime girecekler bulundukları görevleri bıraksınlar. Meclis bu düzenlemeyi yapsın, o zaman bu tartışmalar da sona ersin. Buyursun herkes istifa etsin, biz de edelim.

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 13:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sadece secimlerde hile yapilmiyor 2019-01-10 14:58:16

secimler oncesi de her turlu hileler yapiliyor. Mesela devletin butun imkanlari haksizca AKP'nin secim kazanmasi icin kullaniliyor hem maddi hem kamusal hem medya etc etc.

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-10 12:36:49

Evet sen ciktigin yoldan hic geri dönmedin, ama efendin in dedi indin, bin dedi bindin, onun icin InBinAli oldun

Avatar
Metin 2019-01-10 13:02:16

Adamdaki rahatlığa bak.istifa et kardeşim. Anayasa suçu işliyorsun.vatandaşın anayasaya seni örnek alıp uymazsa ne olacak. Babanızın çiftliği mi orası.

Avatar
2019-01-10 12:26:14

Ana yasaya tecavüz eden bir Meclis baskanini da görün ! soyguncu, rüsvetci ve rantcilarin basmüdürü bu güzel vatani ne hale getirdi. Tabiiki bunu muhalefetin pisirikliginin da etkisi oldu!

Misafir Avatar
chp artık Yunan aşkınıda saklamıyor-- Cevap 2019-01-10 18:54:55 @a²

sen efendinin boynundaki Israil tasmasindan bahset

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp artık Yunan aşkınıda saklamıyor-- Cevap 2019-01-10 17:22:01 @a²

Sen "Gerkliyse papaz cüppesi giyerim" diyen reisine sor ! Salksiniz oglum salak

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp artık Yunan aşkınıda saklamıyor 2019-01-10 16:05:03 @a²

YUNANCA VE BULGARCA AFİŞLER HAZIRLATTI Gürkan, yeni yıl öncesi "2019 dünyaya barış ve mutluluk getirsin" mesajını Yunanca ve Bulgarca da hazırlattı. Bu çok dilli kutlama afişleri Saraçlar Caddesi'ne asıldı. Afişlerden Yunanca yazılı olanda Edirne isminin "Adrianoupolis" olarak yer alması tepki çekti

Beğenmedim! (5)
Avatar
g. 2019-01-10 13:00:03

ya sevgili seçmen vatandaş seni çıktığın yolun başına veya biraz gerisine gönderir ise ..........................

Avatar
yobaz kafir 2019-01-10 15:50:25

istesen de dönemezsin. senin gibiler damgayı yedi sonsuza kadar o damgayla kalacaksınız.

Avatar
Önce Liyakat 2019-01-10 12:21:07

Dönmem değil; DÖNEMEZSİN... İrade sende değil ki? Sebeplerini burada yazmama gerek yok...

Misafir Avatar
ula yildo 2019-01-10 15:55:33 @Önce Liyakat

Anayasanin 94 maddesi Meclis baskanindan bahsediyor digerleri kapsam disi!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kara fatma nın millet İTtifakı 2019-01-10 14:24:06 @Önce Liyakat

CHP ve İYİ parti Türkiyenin önünde PRANGADIR. Türkiyeyi engellemek isteyen faşist güçlerin temsilcileridir. CHP ve İYİ partiyi sandığa gömmezsek iç işlerimize tekrar IMF karışacak, Yahudi karışacak., Fetö hortlayacak, PKK eşkiyaları tekrar cırıt atacak . ona göre vatanımıza sahip çıkalım kardeşlerim

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
seviyorum. 2019-01-10 14:22:58 @Önce Liyakat

İstanbul a yakışı Binali Yıldırım.

Beğenmedim! (5)
Avatar
cumhuri 2019-01-10 16:09:01

Sana millet İN ALİ diyecek........