AKP'li Ünal: CHP ÖSO'dan ne istiyor?

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, MYK toplantısı sonrası kameraların karşısına geçti. Mahir Ünal, yaptığı son dakika açıklamalarında Afrin'de süren Harekat üzerinde CHP'ye ağır sözlerle yüklendi. Ünal, ''CHP çoklu kişilik bozukluğu yaşamaktadır. CHP ÖSO'dan ne istiyor?'' dedi.

AKP'li Ünal: CHP ÖSO'dan ne istiyor?

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, MYK toplantısı sonrası kameraların karşısına geçti. Mahir Ünal, yaptığı son dakika açıklamalarında Afrin'de süren Harekat üzerinde CHP'ye ağır sözlerle yüklendi. Ünal, ''CHP çoklu kişilik bozukluğu yaşamaktadır. CHP ÖSO'dan ne istiyor?'' dedi.

29 Ocak 2018 Pazartesi 20:24
AKP'li Ünal: CHP ÖSO'dan ne istiyor?

Sınır güvenliğinin oluşturulması ve terör saldırılarına karşı başlatılan operasyon devam ediyor.

Başlatılan operasyonla oluşturulmak istenen terör koridoru parçalanmıştır.

Önümüzdeki süreçte de Afrin’deki operasyon tamamlandıktan sonra orası Suriyeli halka bırakılacaktır.

Burada başlatılan operasyonda CHP her zamanki gibi başta milli duruş gösterip sonradan farklı açıklamalarda bulunuyor.

CHP ÖSO’DAN NE İSTİYOR?

Nifak ve itibarsızlaştırma gayretinin nedeni nedir?

ABD ve Rusya ÖSO’ya bir şey demezken CHP’nin bu tür açıklamalarda bulunmasının sebebi nedir? CHP özgür Suriye Ordusu’ndan ne istiyor?

CHP terör seviciliğine devam ediyor. Cumhurbaşkanımıza hakaretler yağdırıyor.

Kılıçdaroğlu’nun CHP’si eski CHP’yi yansıtmıyor.

Eğer bugün Atatürk hayatta olsaydı, bunlar Atatürk’le de mücadele ederdi.

Kemal Kılıçdaroğlu’nun CHP’si çoklu kişilik bozukluğu yaşamaktadır. Bazen PKK’lı, bazen PYD’li, bazen DHKPC’li, terör sevici tiplerin radikal ve kendi devletine ‘seri katil’ diyen tiplerle ortaya çıktığı ve onların adeta odağı, mihrakı haline gelen bir yapıya dönüşmüştür.

CHP Türkiye karşıtı odakların merkezi olmuş durumdadır.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve AK Parti şu an üstüne düşen misyonu yerine getirmektedir. Tarih bir gün bunları ve CHP’nin durumunu yazacaktır.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’a yönelik çirkin ifadeleri biz kendilerine iade ediyoruz.

Kemal Kılıçdaroğlu bizi yanıltmıyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.01.2018 21:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Camur Akp 2018-01-29 21:08:28

Cumhuriyet Halk Partisini anlayacak ne Kapatisen nede zihniyetin var

Misafir Avatar
CHP HEP DIK DURDU 2018-01-30 02:55:09 @Camur Akp

CHP'nin Terör Olaylarıyla İlgili Araştırma Komisyonu Kurulma Önerisi Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=iVDtL-fwTPU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-30 02:44:38 @Camur Akp

Abdurrahman Dilipak ağzından kaçırdı, AKP bir ABD Projesidir
https://www.youtube.com/watch?v=DaeIIqOpnPw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katar Eski Başbakanı itiraf 2018-01-30 02:17:31 @Camur Akp

https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy AKP'li Ünal Bey ÖSO ya maasini kim veriyor ?? 2018-01-30 02:15:17 @Camur Akp

bedavadan savasmiyordur herhalde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Camur********* a cevap 2018-01-29 22:33:13 @Camur Akp

Cumhuriyet Halk Partisini anlayacak ne Kapatisen nede zihniyetin var akp********** BAAAAAAAAA, ÇÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞ ÇAMUR adlı yorumcu ÇÜÜŞŞŞŞŞ. ULAN SEN sivri sinek at sidiğine konmuş hava atıyor etrafına ben okyanısta yüzüyorum diye. sen şimdi chp ile ak partiyimi kıyaslıyorsun? çüşşşşşşşşşşş.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
chp nin dostları abd ve uşakları 2018-01-29 22:30:44 @Camur Akp

abd ye tek söz etmezler, suriyeyi işgal eden pyd ye laf etmezler, dünyanın öbür ucundan gelmiş suriyeyi sömürüp yiyenlere bişe demezler . Türk ordusu ile beraber halkını vatanını savunan öso ya laf söylüyorlar. cahillik demek cahillik olur buna. bu resmen hainlik sözleridir. öso Türkiye ve suriye dostudur.

Beğenmedim! (5)
Avatar
CHPde demokrasi var 2018-01-29 20:37:07

bu da Mahir Ünalin biat kulturune ters duser.

Avatar
genc taş 2018-01-29 21:27:16

chp hırsızın işbirlikcilerin yüzünden cocuklarının ölmemesini vatanın huzur icinde olmasını istiyor alın işidci öso yi defolun gidin

Avatar
osman 2018-01-29 20:58:12

chp herzaman halkın adına sorduğu sorular ve devletin geleceği için sizlerden emin olmak istedi ve herzaman milli olmuştur hiçbir zaman terör sevici olmamıstır chp seçmenini aşşalamaya hakkınız yoktur ulanlarla aşalamalarla chp seçmenine hakaret ediyorsunuz atatürk bugun yaşasaydı bu kadar kandırılmazdı fikir ortaklığı yapardı ......

Avatar
OSMAN 2018-01-29 21:07:49

ÇÜNKÜ EMİN OLMAK İSTİYOR GEÇMİŞLERİNİ ÇOK İYİ BİLİYOR ONLARIN CHP SORGULAMAK ZORUNDA MERAK ETMEYİN CHP SEÇMENİNDE KİŞİLİK BOZUKLUĞU YOK

Avatar
Bir Yabancı 2018-01-29 21:09:12

Türkiye'de hükümet ve parti yetkilileri herkes birbirlerine hakaret, küfür ve birbirlerini eleştiri ve laf yetiştirmekle meşgul. Türkiye'de sorunlar büyük, sorunlar gözardı ediliyor. Başta Erdoğan ve bazı devlet yetkilileri 50 m. ilerisini göremiyorlar. Bu bir devlet yönetimi değil ancak kabilelerde görülen bir durum.
Neymiş? AKP üzerine düşen misyoneri yerine getiriyormuş. Doğru. AKP hükümeti yabancı misyonerlerin isteklerini yerine getiriyor. Oda, bölünme ve ayrıştırma.
Yabancı gözü ile.....

Avatar
Nevzat 2018-01-29 22:13:00

Sayın bakan,öso devlet mi?yok.sizin Suriye'nin yanında olmanız gerekmez mi?zaten Suriye'nin yanında olunsaydı bu gün bu savaşlar olmayacaktı.şehitlerimiz olmayacaktı.yuvalar yıkılmayacaktı.

Avatar
Zübükler 2018-01-29 21:35:16

Pyd Salih Müslüm’ü kırmızı halıda karşılayanlar kimler acaba.akp kendisi gibi düşünmeyenleri ve kendisinden olmayanları.terorist fetöcü görüyor.akp kimliğin varsa tüm kapılar açık sana.millet geçinemiyor duyan varmı.oy için neler yapıyorlar