Bakan Çavuşoğlu: Türkiye'de istikrar ve güven var

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Türkiye'de istikrar ve güven olduğunu belirterek, "İnşallah önümüzdeki cumhurbaşkanlığı seçiminden sonra yeni sistemle Türkiye daha güçlü ve istikrarlı olacak. Sistem sadece şahıslara bağlı kalmayacak" dedi.

Bakan Çavuşoğlu: Türkiye'de istikrar ve güven var

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Türkiye'de istikrar ve güven olduğunu belirterek, "İnşallah önümüzdeki cumhurbaşkanlığı seçiminden sonra yeni sistemle Türkiye daha güçlü ve istikrarlı olacak. Sistem sadece şahıslara bağlı kalmayacak" dedi.

04 Mayıs 2018 Cuma 23:41
Bakan Çavuşoğlu: Türkiye'de istikrar ve güven var

Çavuşoğlu, Antalya'nın Alanya ilçesinde Sosyal Güvenlik Kurumunun açılış töreninde, Türkiye'nin nasıl değiştiğinin görülmesi ve kısır döngülerden kurtulması gerektiğini ifade etti. Dünyada 10 mega projenin 6'sının Türkiye'de gerçekleştiğini dile getiren Çavuşoğlu, 2023 hedeflerini söylerken boş laf yapmadıklarını, projeyi ortaya koyarak Türkiye'yi hedeflerine ulaştırdıklarını bildirdi.

'SİSTEM ŞAHISLARA BAĞLI KALMAYACAK'

Herkesin Türkiye'ye projelere katılmak ve finansman getirmek için yarıştığını vurgulayan Çavuşoğlu, "Çünkü Türkiye'de istikrar ve güven var. İnşallah önümüzdeki cumhurbaşkanlığı seçiminden sonra yeni sistemle Türkiye daha güçlü ve istikrarlı olacak. Sistem sadece şahıslara bağlı kalmayacak. Hepimiz faniyiz, geliriz geçeriz. Sistem ve devlet güçlü olacak ama millet için var olan devlet güçlü olacak. Millete hizmet eden ve hizmetkar olan devlet güçlü olacak" diye konuştu.

'BİZ GÜCÜMÜZÜ KÖTÜYE KULLANMIYORUZ'

Milletin kendilerinden beklentilerinin olduğuna dikkati çeken Çavuşoğlu, "Biz gücümüzü kötüye kullanmıyoruz. Bugün diplomasi ise diplomasi, anlaşma ise anlaşma, uzlaşı ise uzlaşı. Dik durmak gerekiyorsa dik duruyoruz. 'Hadi' demek gerekiyorsa da onu da deriz. Önce bana nasıl davranacağını öğren ama alışıyorlar. 'Bunlar neyine, kime güveniyor.' diyorlar. Ülkemizin ve milletimizin itibarını yükseltmeyi hep birlikte yapacağız." diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.05.2018 23:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-04 23:52:06

SAHISLARA DEYiL BiR SAHISA DEMEK iSTiYORSUN AYNAYA BAK YÜZÜN KIZARMIS

Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-05 11:50:01 @KECi COBANI

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bizde yedik 2018-05-05 02:02:44 @KECi COBANI

o yuzdenmi ohal ile ulkeyi yonetiyorsunuz ??? khk ile yasalar cikartiyorsunuz
istikrar diye diye milleti fakirlestirdiniz millet et yiyemiyor borc bataginda devletin borcu ne kadar oldu herseyi sata sata cogu milli varliklarimizi sattiniz sat sat yea politikaniz iflas etti yeter artik milletin karni hikayeye fazlasiyla doydu artik degisim zamani artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann @KECi COBANI x 2018-05-05 00:42:56 @KECi COBANI

arkadasim bunalrin yüzü hayatda kizarmaz. Utanmadan tek kisiye bagli kalmiyacak diye millet ile dalga geciyor. akp bitti yok , tayyip var . bunu dahi anliyamamislar. Kongrede tayyipin bildirisi okunurken sap gibi ayakda dikilenlerden ne beklenir. -sahsiyetsiz ve omurgasizlar bir araya toplanmislar yalakalik da yaris yapiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-04 23:53:18

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Vatandaş :
DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN, KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
52 2018-05-04 23:54:48

sayın bakan siz akp olarak referandurumda da ekonomi şahlanacak diyordunuz ne olduğunu gördük söylediğinizin aksine ekonomi çakıldı * ben bir vatandaş olarak akp ye bir tek Allah bir dediğine inanırım kalan söz ve vatleriniz hep milleti aldatmaya yönelik malesef 15 senedir bölesiniz ülkenin içine ettiniz **

Avatar
Yörük 2018-05-05 00:49:48

Akp MHPyyi yanina almakla kendi Ayagina kursun sikmistir AKP ye oy veren Kürzler ve Alevilerin bir kismi oy vermiyecek MHP yi istemiyenler Ona keza MHP AKP den hesap soracakti secmenine Mitiglerde vatleri bu yöndeydi secmeninden aldigi oylri......Saraya tasifi ???? Bu 15 sene icinde FETÖyla hep AKP vardi ve FTO nun ne istediyse verdi Askerin KOZMIK odasina bile Bület Arinc suikasti düzmecesiylede Askerin Planlari ABD ye kacirildi Askerlerimiz FTO istedi diye Ergenekon,Balyoz Gibi davalarda senelerce iceride masum ytilar kimileri serefinden itihar eti kimileri knser olup Öldüler nun Latin venali KIMlN ??? Üzerine Türkan saylan Aplamizin Kadina gelmeyen kalmadi Cizrede PKK kimlik kontrol yapiyor Devlet seyrediyor Hedekler kaziliyor valiye karisma deniliyor Esst kardesim diyor birbakmissin RDET oluyor Pesmergeleri Türkiye üzerinden PYD ye yardima izin veriliyor kalmadi Birde PYD Liderini Ankarada kirmizi halilarla karsiliyoruz ........ Saay Say bitmiyor Ekonomi vatleri kof ... Dolar EURo Tavan yapti Hazir para cabuk biti satacak Devlet Mallari kalmadi yakinda Türkiyeyi Görücülühe cikarirlar

Avatar
Vatandaş 2018-05-05 00:02:37

Sizin tek sorununuz seçimi kazmak, vatandaşın ekonomik sorunları çözmek değil. Birde istikrardan bahsediyorsunuz kendi söylediğinizi kendiniz de inanmıyorsunuz. Ankara'da koltuk sevdalısı beyler vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi pembe tablolar masallar algı operasyonları boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor biliyoruz Milli İrade metanetle seçimi bekliyor farkındalığını sizlere sandıkta hatırlatacak

Avatar
SERSERİ ,DANGALAK GÖT ÖPEN ŞEREFSİZ . 2018-05-05 00:23:41

Hey ya ah canım benim .!! Ulan deyyus UFAK AT DA ÇİV,ÇİVLER YESİN SOYTARI .Serseri ya ..buruşmuş ,çürümüş ,kokuşmuş bilem neyinden konuşan tayyiobin yalaka ,yaltakcısı dangalak siktir git tebiyemi bozma bayanım .Deyyus seni göt öpen .Şerefsiz .Nerede lan İSTİKRAR VE GĞVEN NEREDE akp tiye güveneceğime gider neyse boş ver senin seviyene düşmeyim .Götü boklu deyyus .İstiklâl ve güvenin olmadığını sağır sultanda duydu gör sultanda gördü .!!Neyse az kaldı siktir olup gideceksiniz şerefsiz adi ,namusuzlar TÜRK VATANIMIZI VE BİZ TÜRK ULUSUNU ne hale getirdiniz soya ,soya ,çalıp çırpmakla .Bütün akptili namusuzlar ayakabı kutularını ,doldurduğunuz yetmiyormuş gibi banka hesaplarınızda miyonlarca dolar biriktirdiniz .Geberin ĞNŞALLAH puştlar .

Avatar
ÖFKE USLUBU 2018-05-05 09:50:36

Bu tarz bir üslupla ve bu denli uzun yorum yazan okurları sahsen ben okumuyor,ciddiye de almıyorum..

Avatar
SERSERİ ,DANGALAK GÖT ÖPEN ŞEREFSİZ . 2018-05-05 00:25:12

Hey ya ah canım benim .!! Ulan deyyus UFAK AT DA ÇİV,ÇİVLER YESİN SOYTARI .Serseri ya ..buruşmuş ,çürümüş ,kokuşmuş bilem neyinden konuşan tayyiobin yalaka ,yaltakcısı dangalak siktir git tebiyemi bozma bayanım .Deyyus seni göt öpen .Şerefsiz .Nerede lan İSTİKRAR VE GĞVEN NEREDE akp tiye güveneceğime gider neyse boş ver senin seviyene düşmeyim .Götü boklu deyyus .İstiklâl ve güvenin olmadığını sağır sultanda duydu gör sultanda gördü .!!Neyse az kaldı siktir olup gideceksiniz şerefsiz adi ,namusuzlar TÜRK VATANIMIZI VE BİZ TÜRK ULUSUNU ne hale getirdiniz soya ,soya ,çalıp çırpmakla .Bütün akptili namusuzlar ayakabı kutularını ,doldurduğunuz yetmiyormuş gibi banka hesaplarınızda miyonlarca dolar biriktirdiniz .Geberin ĞNŞALLAH puştlar .