banner87
Flaş Haber
Kapat

Cübbeli Ahmet'in aklı uçkurunda

Cübbeli Ahmet: En çok salavatı getiren en çok huriyi alır

Cübbeli Ahmet'in aklı uçkurunda

Cübbeli Ahmet: En çok salavatı getiren en çok huriyi alır

13 Eylül 2018 Perşembe 23:54
Cübbeli Ahmet'in aklı uçkurunda

Kamuoyunda Cübbeli Ahmet olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, 2011 yılında yaptığı bir konuşmada, bunu da kadınlar duymasın ama sizin işinize yarar. En çok salavatı getiren, en çok Huri'yi alır. Yatana saman yok. Salavata devam, Huri'ler bol. Ama bunu kadınlar duymasın. Zaten öbür dünyada sinirleri alınacak. Yoksa cennette de başımıza bela olurlar' dedi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Cübbeli AhmetHuriSalavat
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I 2018-09-14 19:33:45

İNAAAAAAAN MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMM....
IH HI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

Misafir Avatar
kimse kanmasin 2018-09-20 04:22:15 @Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I

En çok salavatı getiren en çok huriyi alır diyorsunuzda milleti neden kandiriyorsunuz obur dunyadan hurileri gorup kacan mi olmus nerden biliyorsunuz ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-20 01:45:27 @Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I

https://odatv.com/-kim-bu-seks-rejisoru--1701111200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AMINAKONMUŞGAVATUS 2018-09-19 04:00:47 @Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I

ALMANYA BİZİ KISKANİ-İ !!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Alternatif - 16 Eylül 2018 - Sabahattin Önkibar 2018-09-17 06:49:47 @Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I

https://www.youtube.com/watch?v=5b9yg4VHALs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adnan oktar i gorduk 2018-09-15 02:43:05 @Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I

masAllah masAllah diye diye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devletimiz uyuyormu ?? 2018-09-15 02:42:33 @Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I

bunun gibiler medyada fetva vermemeli milleti kandiriyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I 2018-09-14 20:46:23 @Ş E Y T A N L A R Ş E Y T A N I

zavallıların ve moronların FENOMEN olduğu tek ülke
alçakların ve hainlerin FENOMEN olduğu tek ülke
bu ülkede herşey olabilirsin REZİL asla olamazsın

Beğenmedim! (0)
Avatar
3456a456 2018-09-14 00:41:05

helal olsun bu seyhlere sihlara sigirlari nasil s.keceklerini iyi biliyorlar! lan dallamlar yüce Allah bu cennet dünyayi bütün canli cansiz varliklar icin yaratti, kiymetini bilmeden mechul olan bir cüppelinin vaad ettigi cennetin pesine düsmüssünüz!

Misafir Avatar
En cok yalan soyleyen de 2018-09-14 15:53:36 @3456a456

obur dunyada o kadar cok eseklerin buyuk seylerinin altina yatacak herhalde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inanç_lı ---soru 2018-09-14 15:00:50 @3456a456

Seni kim bademledi ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Salaklarin soyu tükenmez ! Inac_li gibi 2018-09-14 14:47:30 @3456a456

islam nedir görüyoruz ! bir müslüman TC nin basinda . Digerleride birbirilerini düzüyor , kafa kesiyorlar!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inanç_lı 2018-09-14 11:18:32 @3456a456

Uln şeytan haberci lafı çarpıt cahilleri sapıt ne büyük şeytansın. Allaha havale ediyorum seni ve seni yönlendirenlerivede destekliyenleri. kahrolasınız hepinz. din nedir, islam nedir cehennem nedir göreceksiniz elbet.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
aha iste müslüman mantigi ! 2018-09-14 11:07:26 @3456a456

https://www.birgun.net/haber-detay/cubbeli-ahmet-menzil-seyhinin-protez-kolunu-optu-230426.html

Beğenmedim! (2)
Avatar
demedi deme 2018-09-14 04:04:55

dincilerin hepsinin aklı belden aşağı çalışır,bilime ,ilerlemeye çalışmazlarsa yoksa gericilik ve belden aşağı çalışır

Avatar
Gani 2018-09-14 00:32:39

sunni vatandaslar, cubbeli adli fahise evladini neden katletmiyorsunuz? orospu cocugu cubbeli, din ile dalga geciyor, insanlari kandirip milyonlarca lira biriktiriyor, bir tane sunni turk vatandasi cikip da konusmuyor, itiraz etmiyor? amerika ve israil sunnilerin gotunu o kadar cok sikmis ki, cubbeli'ye dahi karsi gelemiyorlar.

Avatar
Haberiniz olsun! 2018-09-14 00:44:29

Bu dünyada bir s.ke sap olamiyanlar olmayan öbür dünyada da bir b.k yiyemiyecekler.

Avatar
Nuri 2018-09-14 05:25:16

Yüce bir yaratıcı varsa, topluma böyle saçmalıkları öğütleyenlere Huri yerine Nuri verir.

Misafir Avatar
nuri,ye sesleniş.. cev 2018-09-14 17:32:53 @Nuri

Allah seslenemiyorda sen mi sesleniyorsun salak, peygambermisin mehdimisin nesin Allahin önüne gecme! Allah in yapamiyacagini sen mi yapiyorsun.. Salak herif----

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
nuri,ye sesleniş.. 2018-09-14 10:29:08 @Nuri

yüce yaratıcı varsa !?! diyorsunuz..Elbette vardır..şüphen mi var? Eğer şüphen varsa imanın yok demektirki akibetin cehennemdir.
tövbe et..yoksa cehennemde bol bol yanarsın.
cahile söz anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha güçtür..zordur..
Goto in the hell..

Beğenmedim! (13)
Avatar
D 2018-09-14 03:18:21

Bu adam Viyagra kullanıyor garanti . İşi gücü bel altı kadında kadın buna bakan kadında aklına şaşayım ,kokuşmuş çirkinin teki Bakın söylüyorum bu Ada'm bir kadının koynunda son nefesini verecek .

Avatar
BEZİRGAN... 2018-09-14 01:04:24

AKLI FİKRİ HURİLER , İLLAKİ HURİLER..... SEN BEKLERKEN HURİLERİ , GELİP ÖPERSE SENİ NURİLER, İŞTE O VAKİT YANDIN...