banner87

Döner sahtekarlığı: Et diye bunu satıyorlar!

Et fiyatları gün geçtikte artarken, bazı restoranlar, soya kıymasını ve tavuk etini lohusa şekeri ile renklendirip et döner diye satmaya başladı. Sahte dönerin içinde hayvanların iç organları, bağırsak, hayvan tırnağı, tavuk kırıntılarından soya kıymasına kadar her şey var

Döner sahtekarlığı: Et diye bunu satıyorlar!

Et fiyatları gün geçtikte artarken, bazı restoranlar, soya kıymasını ve tavuk etini lohusa şekeri ile renklendirip et döner diye satmaya başladı. Sahte dönerin içinde hayvanların iç organları, bağırsak, hayvan tırnağı, tavuk kırıntılarından soya kıymasına kadar her şey var

30 Ekim 2017 Pazartesi 13:34
Döner sahtekarlığı: Et diye bunu satıyorlar!

Et fiyatlarının 50 liraya ulaşması sahtekarları da harekete geçirdi.

Star'da yer alan habere göre, bazı restoranlar, soya kıymasını ve tavuk etini lohusa şekeri ile renklendirip et döner diye satmaya başladı. Bir döner zincirinin yöneticisi olan Ercan Çiftçi "Son 2 yıldır dönerdeki sahtecilik tavan yaptı. Halk bilmiyor. Ama 7-8 TL'ye et döner satmak mümkün değil. Ucuz olarak satılan dönerin içerisinde ne ararsan var" dedi.

Çiftçi "Sahte dönerin içinde hayvanların iç organları, bağırsak, hayvan tırnağı, tavuk kırıntılarından soya kıymasına kadar her şey var. Elde edilen bu et denilmeyecek maddeye lohusa şekeri ile et rengi veriyorlar. Ucuz etin döneri olmaz. Bu tür sahteciliklerin cezasını halk, sağlığıyla ödemesin" uyarısında bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türker 2017-10-30 13:39:46

Iste AKPnin yeni Turkiyesi

Avatar
Akın Türk 2017-10-30 14:08:33

Yuh diyorum,başka da bir şey diyemiyorum....

Avatar
Deko Brusk 2017-10-30 15:29:30

insanlari sahtekarliga suruklemenin sebebi üretimsizlik ve pahalilik ancak herkes kahvelerde oturup siyaset konusuyor kimse üretmiyor erdogan böyle söyledi kilictaroglu böyle dedi her gün ayni terrane bakin cinde herkes 18 saat üretim yapiyor

Avatar
misafir 2017-10-30 13:53:27

yeni türkiye......************

Avatar
DAVUK DÖNERİ DİYE ÖLÜ DOĞAN BEBE ÇESTLERİ YEDİRİYOR LAR 2017-10-30 16:47:10

Bu daha neki bunada şükür ..!! Sıfır çeken bilâl V eletin DÖNER RESTORANINDA ..BELENMİŞ LAĞIM FARESİ ,KEDİ KÖPEK ,EŞŞEK ETİ Nİ DÖNER DİYE SATIYORLARMIŞ .Ayrıca tavuk döneri diye doğum hastanesinde ölü doğan ,bebeklerin çesetlerinide TAVUK DÖNER DİYE satıyormuş . Dolayısı ile işte size bi-al V eletin meşhur döner lokantası..Hadi yiyin EŞEK, köpek ,KEDİ döneri ..hadi yiyin bebek çesetlerini..Tavuk döner diye bilâl Veletin..döner restorantında.

Avatar
Dino 2017-10-30 17:42:23

Birileri de hırsızlıklarına abdest, namaz katıp, millete satıyorlar. Onlar da iştahla yiyorlar.

Avatar
DAVUK DÖNERİ DİYE ÖLÜ DOĞAN BEBE ÇESTLERİ YEDİRİYOR LAR 2017-10-30 16:48:17

Bu daha neki bunada şükür ..!! Sıfır çeken bilâl V eletin DÖNER RESTORANINDA ..BELENMİŞ LAĞIM FARESİ ,KEDİ KÖPEK ,EŞŞEK ETİ Nİ DÖNER DİYE SATIYORLARMIŞ .Ayrıca tavuk döneri diye doğum hastanesinde ölü doğan ,bebeklerin çesetlerinide TAVUK DÖNER DİYE satıyormuş . Dolayısı ile işte size bi-al V eletin meşhur döner lokantası..Hadi yiyin EŞEK, köpek ,KEDİ döneri ..hadi yiyin bebek çesetlerini..Tavuk döner diye bilâl Veletin..döner restorantında.

Avatar
DAVUK DÖNERİ DİYE ÖLÜ DOĞAN BEBE ÇESTLERİ YEDİRİYOR LAR 2017-10-30 17:34:39

Bu daha neki bunada şükür ..!! Sıfır çeken bilâl V eletin DÖNER RESTORANINDA ..BELENMİŞ LAĞIM FARESİ ,KEDİ KÖPEK ,EŞŞEK ETİ Nİ DÖNER DİYE SATIYORLARMIŞ .Ayrıca tavuk döneri diye doğum hastanesinde ölü doğan ,bebeklerin çesetlerinide TAVUK DÖNER DİYE satıyormuş . Dolayısı ile işte size bi-al V eletin meşhur döner lokantası..Hadi yiyin EŞEK, köpek ,KEDİ döneri ..hadi yiyin bebek çesetlerini..Tavuk döner diye bilâl Veletin..döner restorantında.