Hakkari'den acı haber: 1 asker şehit oldu!

Hakkari'nin Çukurca ilçesindeki üs bölgesine, PKK'lı teröristlerin Irak'taki Kulika Dağı'ndan düzenledikleri füzeli saldırıda 1 asker şehit oldu 3 asker yaralandı

Hakkari'den acı haber: 1 asker şehit oldu!

Hakkari'nin Çukurca ilçesindeki üs bölgesine, PKK'lı teröristlerin Irak'taki Kulika Dağı'ndan düzenledikleri füzeli saldırıda 1 asker şehit oldu 3 asker yaralandı

14 Ocak 2018 Pazar 13:14
Hakkari'den acı haber: 1 asker şehit oldu!

Çukurca İlçesi’nin ırak sınırının sıfır noktasında bulunan Güven Dağı’nda bulanan üs bölgesine Kuzey Irak’taki Kulika Dağı’ndan PKK’lı teröristler tarafından cinsi henüz belirlenemeyen füze saldırısı yapıldı.

Füzeli saldırıda ensesine isabet eden şarapnel parçası ile yaralanan Adana Kozan nüfusuna kayıtlı Piyade Sözleşmeli Er Bülent Alp, kaldırıldığı Hakkari Devlet Hastanesi’nde şehit olurken, aynı saldırıda 3 asker de yaralandı. Yaralı askerlerin hayati tehlikelerinin olmadığı belirtildi.

HATAY’DAN SINIRA SEVKİYAT VE AFRİN’E TOP ATIŞI DEVAM EDİYOR

Hatay’ın Hassa ve Kırıkhan ilçelerinden terör örgütü üyelerinin Afrin’de mevzilerinin bulunduğu Basufan, Cindere, Memelan, Meskenli ve Raco bölgelerine 40’ın üzerinde atış yapıldı. Zırhlı askeri araç ve askeri kamyonların bulunduğu konvoy, Reyhanlı’dan geçiş yaptı. Aralarında mühimmat yüklü araçların da bulunduğu askeri konvoy, Oğulpınar Sınır Karakolu’na gitti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.01.2018 14:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
001 2018-01-14 19:52:12

Gider amerikada yaprak toplar çalışırım ama bu memlekette bu görevi yapmam çünkü savaş yok baştakilerin birbirini tacizinden oluyor ne oluyorsa bu masumlara

Avatar
Okur 2018-01-14 13:20:46

Olan hep gariban cocuklarina oluyor,yaziktir bu vatan evlatlarina

Avatar
Y 2018-01-14 15:40:14

Üç beş KELLE ölmüş .Diyen adam bak bu 3 beş KELLE TÜRK VATANİ TÜRK ULUSU İÇİN KANINI CANINI FEDA ETTİKİ,kış demeden ayaz demeden tek tayyip ve hanedanlığı sıcak yatağında iyi uyuşun bana 3 beş KELLE desin zara yok diye .!!Heyy tayyip bu şehidin hakini ne sen NEDE biz TÜRK ULUSU ÖDŞYEMEYİZ dizaynda şu getirsek .Dolayısı ile TÜRK ULUSUNUN ŞEHİT VE GAZİLERİNE SAYGILI OLACAK HADDİNİ BİLECEKSİN VATAN HAYİNİ .sen TÜRK VATANINI BÖLMEK PARÇALAMAK için gözünü kopmaz ken biz TÜRK ULUSUNUN YİĞİTLERİ ,ASLANLARI KANINI Çalışıldığı KİRPMADAN veriyor heyy haddini bilmez kuldan utanmaz TANRIDAN KORKMAZ şerefsiz adam .Biz senin çocuklarına 4 tane KELLE ölmüş ne var bunda desek kızılca kıyameti koparırsın .Senin kaprislerin ,uğruna MEHMETÇİKLERİMİZ ŞEHİT VE GAZİ OLUYOR ..DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE GAZİ VERDİK .DAHA OSLAYI,HABURU,İMRALIYI,KANDİLİ,EN SON RAMAK KALMIŞTI 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMAYA ..!!BELKİDE KURMUŞSUNDUR BİLE KİM BİLİR ,gizli kapaklı ETRİKALARININ HADDİ .hesabı yok ama sana haddini TÜRK VATANINI BÖLMEK PARÇALAMAK NEYMİŞ GÖSTERECEĞİZ 2019 DA 16 senenin hesabını vereceksin er ve ya geç .Nasıl kenan evren verdi sen 2 mislşssini vereceksin ..!! Daha suda var askeri kışlaya ,polisi karakola koruyucularıda evine yollayıp pkk ya elemeyim, görmeyin ,bırakın dağdan insinler hendek kazsınlar evden eve tünel kazsınlar. Her TANRININ GĞNÜ ŞEHİT VERDİK .senin AÇILIM ,SAÇILIM İHANETİN BOYUNCA .elbet bunların hesabı sorulacak..AZİZ ŞEHİDİM MEKANIN CENNET TOPRAĞIN NUR OLSUN ACILU AİLENİN BAŞI SAĞ OLSUN ŞEHİTLER ÖLMEZ TÜRK VATANİ TÜRK ULUSU BÖL0NMEZ .RAHAT UYU ŞEHİDİN YEMİNLE KANIN YERDE KALMİYACAK SENİ ŞEHIT,ETİRENİNDE EDENİNDE ER GEÇ HESABINI VERECEKKER .

Avatar
sehitlerimizden akp sorumludur 2018-01-14 17:36:53

suriyeyle hic bir sorunumuz yokken akp sorun cikartti

Avatar