banner87

HDP'lilerle AKP'liler birbirine girdi: 2 yaralı

Edinilen bilgiye göre, İstanbul'da İçerenköy Necmettin Erbakan Caddesi'nde broşür dağıtan HDP'li grup ile AKP bir grup arasında tartışma çıktı.

HDP'lilerle AKP'liler birbirine girdi: 2 yaralı

Edinilen bilgiye göre, İstanbul'da İçerenköy Necmettin Erbakan Caddesi'nde broşür dağıtan HDP'li grup ile AKP bir grup arasında tartışma çıktı.

19 Haziran 2018 Salı 20:51
HDP'lilerle AKP'liler birbirine girdi: 2 yaralı

Tartışma kısa sürede kavgaya dönüştü. Kavgada AK Partili gruptaki iki kişi aldığı darbeler ile yaralanırken HDP’liler ise cadde üzerindeki kültür merkezine kaçtı. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi.

Polis ekipleri kültür merkezine giren grubu arka kapıdan çıkardı. Gözaltına alınan 8 kişi polis merkezine götürüldü. Yaralıların durumunun iyi olduğu öğrenilirken polisin olayla ilgili incelemesi sürüyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 20:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK ! 2018-06-19 22:01:26

SEÇİM GÜNÜ HER ATATÜRK'ÇÜ YANINA EN AZ BİR ATATÜRK'ÇÜYÜ DE ALIP !
SEÇİM SONUÇLARI ASILANA KADAR SANDIKLARIN BAŞINDAN AYRILMAMALIDIR !

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-06-20 12:05:21 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Binali Yıldırım - ‪T A M A M Mı Bayraklı :)))‬ ‪Sin Sin Sin Kaf Kaf Kaf Sinkaf Si Kaf Kaf ???‬
https://www.youtube.com/watch?v=b5YzpVGAkp0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu ak geeçlik adam olmaz 2018-06-20 08:23:26 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

ancak şehir eşkiyası olur size ne lan buroşür dağıtıyorsa köpek askerden kaçıp bedelli bekleyen ak gençlik,neden recep bey ve yüksek seçim kurulu götleri yiyipte hdpyi seçimlere sokmadı sokuyorsa propagandada yapılacak buröşürde yapılacak .orucunu yiyen namazını kılmayan ak gençlikten olsa olsa sokak köpegi olur kim yemek verirse ona itaat eder bu itler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-19 20:58:11

hdp den uzak durun bu parti taşron parti,bu parti chp ye düşman parti,hatip dicle avrupa parlemantosunda sesleniyor butun katliamları,faili mechuleri kemalistler yaptı diyor ergonokon tezgahına odun taşıyor.seçimden sonra 28 subat bahanesiyle buyuk kıyım olacak

Misafir Avatar
taci 2018-06-20 10:45:13 @aydın

AYDIN DENEN ALCAK TROLL ulan memleketi bitirdiniz köpekler ama isiniz bitti hepiniz bulunacaksiniz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
AYDIN TROLU 2018-06-19 22:07:16 @aydın

kendi partin mal bırakmadı satılmadık pkk dan tehlikelisiniz ama işiniz bitti

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Beykoz,lu 2018-06-19 21:57:58 @aydın

akp..yenilecek ...bela arıyor..
% 30 altına düşmüştür..mhp.%2 dahi alamaz.
100 vekil çıkaramazlar..işi belaya dönüştürüyorlar..
lanet olsun böylelerine..
seçimde kazanmakta var kaybetmekte..
ancak avantalaarı gidecek diye cıvıtıyorlar..birileri öğretiyor..vebal boyunlarına..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A Y N E N 2018-06-19 21:49:50 @aydın

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hdp 2018-06-19 21:29:01

Akp seçime kadar rahat durmaz...
Biliyorlar kaybecekler. ..Amaçları olay çıkartıp seçimleri erteletmektir..
Dikkat li olunmali..geçim gecesine kadar hertürlü firilfakligı çevirebilirler..

Misafir Avatar
yandaş trol 2018-06-19 22:08:16 @Hdp

işbaşında

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iptal edemez seçimi..ederse zararda kalır. 2018-06-19 21:55:37 @Hdp

o zaman pazar günkü alacağı sonucu dahi alamaz..milletle dalga geçilmez.
dünyada rezil olur akp.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin rumuzlu kisi 2018-06-19 23:11:06

Ya sen belamisin arkadas bu kurtler ne yapti sana isin gucun hdp yuh sana

Avatar
hep onlarmı yapacak 2018-06-19 22:42:10

kırın lan ağızlarını burunlarını yavşakların o......çocuklarının

Misafir Avatar
herkes sandiga gitsin 2018-06-19 23:11:02 @hep onlarmı yapacak

kimse oyuna gelmesin

Beğenmedim! (0)