Kılıçdaroğlu 'Aile Sigortası'nı Maltepe'den başlatıyor

Cumhuriyet Halk Partisi’nin iktidar projesi olan ‘Aile Sigortası’, ilk kez Maltepe’de hayata geçiriliyor.

Kılıçdaroğlu 'Aile Sigortası'nı Maltepe'den başlatıyor

Cumhuriyet Halk Partisi’nin iktidar projesi olan ‘Aile Sigortası’, ilk kez Maltepe’de hayata geçiriliyor.

11 Mayıs 2018 Cuma 21:34
Kılıçdaroğlu 'Aile Sigortası'nı Maltepe'den başlatıyor

Maltepe Belediyesi tarafından proje kapsamında, hak sahibi ailelere destek sunmak amacıyla Halkkart adı verilen kartlara, her ay 600 TL yüklenecek. Alışveriş için kullanılabilecek kartlar, sadece Maltepe sınırları içerisinde geçerli olacak ve Maltepe esnafına da destek sağlayacak.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu tarafından hak sahibi kadınlara kartları teslim edilecek.

TARİH : 12.05.2018 Cumartesi

SAAT : 11.00

ADRES : Prof. Dr. Türkan Saylan Kültür Merkezi Kardelen-1 Salonu / Gülsuyu Mah. Nar Sok. E5 Yanyol Üzeri Maltepe / İstanbul

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.05.2018 23:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIM 2018-05-11 21:43:44

Bay Kemal demokrasi ve insanlık dersi verdi duvara tosladılar şimdi seçim zamanı geldi. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi. Vatandaş farkındalığını Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olan koltuk sevdalısı beylerle sandıkta gösterecek şapka düşecek kel görünecek TAMAM

Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-11 21:53:26

ADAM GIBI ADAM

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-05-11 22:02:43

Yakındır o zaman geldi Akape marazından kurtulacağız

Avatar
SIKILDIM 2018-05-11 21:44:34

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN,KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ. TAMAM

Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-05-11 21:53:05

abbas yolcu akp bay bay

Misafir Avatar
ella mono 2018-05-12 02:08:52 @TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM

siktir git amk akp si sikkkktr gitttt

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-05-11 22:14:55

Chp,yi bu projede kutlarım. Çok iyi bir proje, fikir babası ise Hollandada yaşayan bir Türk kardeşimiz. Önemli olan bu projenin Hayata geçmesi ve bütün Türkiye yayılması.

Avatar
aydın 2018-05-11 23:45:16

UYARIYORUM PKK YA TERÖR ÖRGÜTÜ DEGİL DİYEN HDP YE DESDEKTEN VAZ GEÇİN,NE ZAMAN Kİ PKK YI RED EDER GELSİN MİTİNG YAPALIM,BU ASKERE KALEŞLİKTİR BU HAİNLİKTİR,BU SERFSİZLİKTİR

Misafir Avatar
aydin asil akp hdp ye destek veriyor cicim 2018-05-12 03:52:59 @aydın

hdp secim icin ne kadar para alacak ???? iktidar parti akp algi operasyonunu yimizler ayrica hdp mecliste hdp de sorun varsa bahceli erdogan neden geregini yapmiyorki ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin asil akp hdp ye destek veriyorum cicim 2018-05-12 03:51:17 @aydın

hdp secim icin ne kadar para alacak ???? iktidar parti akp algi operasyonunu yimizler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ella mono 2018-05-12 02:09:32 @aydın

anasını sıktimini aydınni amk evladı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gunther 2018-05-12 06:26:20

Ali Kılıç Maltepe ye bir şey katmadi, yalnizca billbordlarda kendi reklamini yapti, Maltepe nin bos arazilerine insaat firmalarina vermede öncülük etti. Kılıçdaroğlu hemserisi diye aday gösterdi, yandaslarida Deniz Feneri ile cilaladilar. Deniz Fenerinde yaptigi, mahkemeden herkesin alabildigi bilgileri, kendi araştırmış bulmus gibi pazarladilar.