Korkunç olay: Anne 3 ve 5 yaşındaki çocuklarını vahşice katletti

Gaziantep’te kaynanası ile tartışan gelin cinnet getirdi. Çocukların defalarca kez bıçaklayan anne, iki katlı evin terasında intihar girişiminde bulundu. İki çocuğu ölen anne, ağır yaralı olarak kaldırıldığı hastanede yaşam savaşı veriyor.

Korkunç olay: Anne 3 ve 5 yaşındaki çocuklarını vahşice katletti

Gaziantep’te kaynanası ile tartışan gelin cinnet getirdi. Çocukların defalarca kez bıçaklayan anne, iki katlı evin terasında intihar girişiminde bulundu. İki çocuğu ölen anne, ağır yaralı olarak kaldırıldığı hastanede yaşam savaşı veriyor.

10 Nisan 2018 Salı 08:24
Korkunç olay: Anne 3 ve 5 yaşındaki çocuklarını vahşice katletti

İddiaya göre Gaziantep’in Şehitkamil ilçesi Cerityeniyapan Mahallesi‘ndeki 2 katlı evde çocukları, eş ve eşinin annesi ile birlikte yaşayan 23 yaşındaki Özlem K., henüz bilinmeyen bir nedenle alt katta oturan kaynanası Emine K. ile tartıştı. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nde zabıta olarak çalışan eşi Cuma’nın evde olmadığı esnada meydana gelen tartışmanın ardından cinnet getiren 2 çocuk annesi Özlem K, binada çocuklarının bulunduğu 2. kata çıktı.

3 VE 5 YAŞLARINDAYDI

Mutfaktan aldığı bıçak ile 3 yaşındaki kızı Ayşe ile 5 yaşındaki oğlu Mustafa’yı defalarca kez bıçaklayan anne, ikinci katta intihar girişiminde bulundu. Ağır yaralanan anne Özlem K, Ersin Arslan Devlet Hastanesi Mücahitler Ek Binasındaki Acil Servise götürüldü. Kanlar içerisinde kalan çocukların olay yerinde öldüğü belirlenirken, annenin hayati tehlikesinin bulunduğu belirlendi.

Küçük çocukların cenazeleri savcılık incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Gaziantep Adli Tıp Kurumu’na kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 11:18
Anahtar Kelimeler:
çocukAnneGaziantep
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-10 11:05:51

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira 2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu. 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,50 2017 yilinda dolar 3,82 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL 2002 yilinda et 5 tl civarindaydi 2017 yilinda et 40 lira civarinda 2002 yilinda ekmek 22 kurus 20017 ekmek 1 lira 2002 yilinda aygaz tup 15 lira 2017 yilinda aygaz tup 100 tl vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira; 2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
Yuh 2018-04-10 11:56:23

Akpye başarılı diyen ziyan beyinler var.

Avatar
millet gecim derdinde 2018-04-10 10:12:25

millet borc bataginda cinnet gecirmemek elde degil

Misafir Avatar
batmis ekonomiyi akp kalkindirdi****cevap 2018-04-10 10:40:10 @millet gecim derdinde

Türkiyede ne et 2002 yılından pahalıdır nede döviz o zamankinden pahalıdır. hesap bile bilir bilmeyen sorar öğ araştırır öğrenir. iftira atmaya yalan konuşmaya gerek yok eğerki vatanını seven dürüst biriysen. yok değilsen zaten geçmiş olsun günaha küfüre batmaya devam edin.

Beğenmedim! (5)
Avatar
güven 2018-04-10 08:36:23

Kılıçdaroğlunun hal ve hareketlerini seyreden her kes isyankar asabi olur ve cinnet bile getirir. adamda haketler psikolojik tehdittir. chp bu ülkenin huzurunu bozmak için var. söyledikleri, hal ve harekeleri ile kötü örnek oluyor. ülkede ahlakı konularda düzenleme yapılmak isteyincede chp karşı çıkıyor. chp suçlu

Misafir Avatar
Turkiye Sevdalisi 2018-04-10 13:41:31 @güven

Ulan angut turkiyeyi kemalmi yonetiyor ki millet cinnet gecirsin 16 senede kicindaki donunu satmaya geldi sira yakinda avradinada is koyarsa ben sasirmam

Beğenmedim! (0)
Avatar
... 2018-04-10 08:38:23

OY VERME VATANDAŞ..akp.mhp.ye. DİYOR BİRİLERİ neden? bunların halkı devleti sömürme soyma kapıları kapanıda ondan.Peki halk ne diyor? HALK AKP VE MHP DİYOR. neden? AKP 16 yılda önce batmış ekonomisi güvenliğ, savunması sağlığı eyitimi, ulaşımı çökmüş bir Türkiyeyi devralıp kalkındırdı her alanda dünya standartlarına getirdi. akp ülkesini soyurtmadı, halkını rüşvetçilere teslim etmedi. ruhastız izinsiz yapı yptırmadı. hükümette ve kamuda görevli her kes işini yaptı yan gelipyatmadı. şimdi bu chp hdp iyi parti recon kesiyor. ya gidin işimize.

Misafir Avatar
batmis ekonomiyi akp kalkindirdi 2018-04-10 10:17:14 @...

diyorsunda zekamizla alaymi geciyorsun batmis ekonomi dediginde etin kilosu 3 bes tl idi 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 devletin fabrikalari vardi akp 1 tane fabrikami kurdu ??? milletin birikimlerini satip satip sicak parayla ekonomiyi cevirdi insanlarin alim gucu azaldi millet fakirledi kopruler sehir hastaneleri hep dolar bazinda borc kopruden gecende gecmeyende oduyor dolar arttikca kopruden gecisde artiyor burda hikaye anlatma tl cok deger kaybetti dolar euro uctu eti samani cogu seyi ithal ediyoruz

Beğenmedim! (0)