Milli Eğitim'den okullara 'Abdülhamit' talimatı

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, okullara II. Abdülhamit’in ölümünün yüzüncü. yılı için etkinlik düzenlenmesi için yazı gönderdi..

Milli Eğitim'den okullara 'Abdülhamit' talimatı

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, okullara II. Abdülhamit’in ölümünün yüzüncü. yılı için etkinlik düzenlenmesi için yazı gönderdi..

24 Şubat 2018 Cumartesi 00:26
Milli Eğitim'den okullara 'Abdülhamit' talimatı

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, II. Abdülhamit’in ölümünün 100. yılı için il genelinde seferberlik ilan etti. Tüm okullara gönderilen yazıda, müdürlüklerinden konu ile ilgili bir etkinlik komisyonunun kurulması, konuyla ilgili yarışmalar düzenlenmesi ve dergi, gazete ve duvar gazetesi hazırlanması, söyleşiler düzenlenmesi ve tüm öğrencilerin katıldığı anma programları yapılması istendi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.02.2018 00:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Uyuma Türkiyem 2019 2018-02-24 00:36:52

Milli Eyitimden Okullara Apdul hamit talimati Dersleri Bir baktiniz Duvardaki Atatürk Inmis Yerine Apdul hamit Gelmis unutma 2019 da Daha fazlasini yapacaklar AKAPE kafasi

Avatar
Okur 2018-02-24 01:36:12

Bazi sultanlarla ovunuyoruz niye? Sinirlari genisletti,peki ya bu ?Turkiyenin birkac kati toprak kaybetti ,icki de icerdi; torunu diyor,bazilari diyor ki hayir icmezdi,anlayacagin senin atalarindan biri yalanci....yalaaaann,yalaaan; eski bir sarkidir

Avatar
Mehmetim 2018-02-24 02:59:24

Hersey Ataturkü unutturmak icin yapiliyor.33 sene padisahlik yapmis ve osmanliyi borc icine sokmus yillarca CUMHURIYET kuruldugunda bile borclari ödenmeye devam etmis.herkes alsin bir kitap okusun.butun dogrulari gorsun.osmanliyi kimse inkar etmez ama Kimsede bu ülkeyi kurtaran Ataturkle bir tutamaz.

Avatar
Okur 2018-02-24 03:56:06

Ulusal bayram olsa ,savaş var der ,iptal ederlerdi,ama sozkonusu padişahlar olunca her şey serbest..bu kadar güvenme hic kendine ,kimse şah değil padişah degil....diyor Sibel Can

Avatar