banner87

Müftülük Kuran'ı Kerimleri çöpe attı, soruşturma başladı

Kura'nı Kerimlerin çöp aracına atıldığı iddasına ilişkin bir ilçe müftüsü ile 3 personelin açığa alındığı bildirildi.

Müftülük Kuran'ı Kerimleri çöpe attı, soruşturma başladı

Kura'nı Kerimlerin çöp aracına atıldığı iddasına ilişkin bir ilçe müftüsü ile 3 personelin açığa alındığı bildirildi.

19 Ekim 2017 Perşembe 14:10
Müftülük Kuran'ı Kerimleri çöpe attı, soruşturma başladı

Sakarya Valiliği'nden yapılan açıklamada, dini kitapların geri dönüşüme gönderilmesi ile ilgili olayın valilikçe öğrenilmesinin ardından konuya ilişkin soruşturma başlatıldığı belirtildi.

Açıklamada, İlçe Müftüsü ile müftülük görevlisi 3 personelin soruşturmanın sağlıklı yürütülmesi açısından açığa alındığı kaydedildi. 

Adapazarı Müftülüğü Kur'an kurslarında çocuklara dağıtılmak üzere basılan yüzlerce “Dinimizi Öğreniyoruz” isimli kitapla beraber Kur'an-ı Kerim, meal, tefsir ve ilmihal kitaplarını geri dönüşüm konteynerlara attı.

Sakarya Yenihaber Gazetesi’nin haberine göre, kitapların dönüşüm aracına yüklenerek geri dönüşüm tesislerine gönderilmesi tartışma yarattı.

“NEDEN BÖYLE BİR ŞEY YAPMIŞLAR, ANLAMADIM”

Kitapların imhaya gönderilmesinin üzüntü verici olduğunu belirten İl Müftü Vekili Yunus Acar, “Sizden duydum. Biz bu tür imhası düşünülen kitapların Diyanet İşleri Başkanlığı'mıza gönderilmesi için karar almıştık. Arkadaşlar neden böyle bir şey yapmışlar, anlamadım” dedi. İlçe Müftüsü Cevdet Cemal Çıkrık da Kur'an ve diğer kitapların bu şekilde imhaya gönderilmesinden üzüntü duyduğunu belirtti.

AKP’Lİ VEKİL: HESAP SORULMALIDIR

AKP Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz, “Bu vahim bir olaydır. Olayı daha vahim kılan, bu konuda en dikkatli en duyarlı olması gerekenler tarafından gerçekleştirilmiş olmasıdır. Allah kelamının, Kur'an-ı Kerim'in bu şekilde yerlere atılmasının hiçbir izahı olamaz.  Bunu yapanların hiçbir savunması olamaz” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.10.2017 14:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
iste biz 2017-10-19 19:24:23

yahu geçin bunları böyle siyaset olamaz eskidi ie geri dönüşüme gider ne var bunda ,ötekilerde yok chp cami yıkmısta falan filan bu siyasetler eskidi beyler yemezler biz halk adaletli gelir istiyoruz bunları yazsanızda biz sizi kale almıyoruz adam gibi herkesin bildiği hırsızları deşifre edin hodri meydan çıkn tvye

Avatar
Nurali Boz 2017-10-19 15:32:54

Kur"ani kerimler cope layik oldugu yere gondermisler bu kitapla insanlari suru yaptiklarinin gercegi bu olsa gerek oldum olasi kur"anin bir muaviyanin eseri oldugunu soylerim gercek kur"an iki nusha uzerinde basilmis bir tanesi iranda biri kayip yani okudugunuz kuran dir KUR"an degil .