Kemal Can Ocak Avusturya'da En İyi Tez Ödülünü Kazandı

Kemal Can Ocak Avusturya'da En İyi Tez Ödülünü Kazandı

Avusturya Şarap Akademisi tarafından bu yıl Estarhazy Sarayı’nda düzenlenen ödül töreninde en iyi pazarlama tezi ödülünü şarap eleştirmeni Kemal Can Ocak kazandı.

Kazandığı ödülü Avusturya Ulusal Şarap Pazarlama Örgütü (AWMB) başkanının elinden alan Kemal Can Ocak tez konusu olarak wineisanart instagram hesabında edindiği tecrübeleri derlediği “Sosyal Medya’nın Şarap Üzerine Etkileri–Instagram” seçmişti.

Ödül kapsamında ayrıca Avusturya Şarap Fuarı Vievinum’a konuşmacı olarak davet edilen Ocak, önümüzdeki yıl fuarda önde gelen üreticilere tezinde araştırdığı sosyal medyanın şarap sektörü üzerine etkilerini anlatacak.

“Dünya’nın şarap başkenti Bordeaux’un bile uzun soluklu problemi, neredeyse toplam üretimin %95’ini temsil eden ve sektörde tanınmayan markalarını karlı bir şekilde satabilmek” diyen Ocak, rekabetin bu denli yoğun olduğu günümüzde, üreticilerin etkin sosyal medya kullanımında zaman zaman yetersiz kaldıklarını belirtti.

Törende 40’dan fazla ülkeden 889 kişinin sahip olduğu “Weinakademiker” ünvanını kullanmaya hak kazanan Kemal Can, birçok uluslararası yarışmada Jüri üyesi olarak yer alıyor.