Santa Farma, OTC ürün pazarına girdi

Santa Farma, OTC ürün pazarına girdi

Türkiye’nin 75 yıllık köklü ve güçlü yerli ilaç firması olan Santa Farma, ilaçtaki uzmanlığını gıda takviyesi olan, ilaç statüsünde olmayan, OverThe Counter (OTC) ürün pazarına da taşıdı.

Dermatoloji, sindirim sistemi ve metabolizma, gastroenteroloji ve enfeksiyon, hematolojinin de aralarında bulunduğu 11 ayrı terapötik kategoride ve bu kategorilerin altında 45 ayrı pazarda toplam 63 ürünle faaliyet gösteren Santa Farma, şimdi de gıda takviyesi olan, ilaç statüsünde olmayan,OverThe Counter (OTC) ürün pazarına girdi.

Konu ile ilgili açıklamada bulunan Santa Farma Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Erol Kiresepi, Santa Farma’nın büyüme yolculuğunda önemli bir adım attıklarını belirterek, “Santa Farma ailesi olarak misyonumuz; ‘Sağlığa Sağlıklı Hizmet’ vermek. Kuruluşumuzdan bu yana 75 yıllık süreç içerisinde bu hizmetteki temel odağımız ilaç idi ve hem hedeflerimiz hem de yatırımlarımız bu alanda gerçekleşti. Şimdi, ilaç alanındaki uzmanlığımızı daha da arttırırken, aynı misyon doğrultusunda Santa Farma OTC adıyla bu pazara da adım attık.” şeklinde açıklamada bulundu.