Apple, otomotiv devini almak için harekete geçti

Apple’ın İngiliz otomotiv devi McLaren'ı satın almak için görüşmelere başladığı bildirildi

Dünyanın en değerli şirketi Apple’ın İngiliz otomotiv devi McLaren'ı satın almak için görüşmelere başladığı öne sürüldü.

İngiliz Financial Times gazetesinin haberine göre iki yıldır sürücüsüz elektrikli otomobil teknolojileri üzerine çalışan Apple, Formula 1’de de yarışan İngiliz McLaren şirketini satın almak için görüşmelere başladı.

McLaren’in otomotive mühendisliğinden, araç içi bilgisayar sistemlerine, karbon fiber ve alüminyum teknolojilerine kadar birçok farklı alanda uzmanlığı sahip.

Otomotiv sektörü uzmanları arasında Apple’ın McLaren Teknoloji Grubunu satın alması halinde şirketin son iki yıldır büyük gizlilikle yürüttüğü elektrikli araç projesini de hızlandırabileceği düşünülüyor.

Apple 2014 yılında Beats Electronics şirketini de yaklaşık 3 milyar dolara satın almıştı.

Ekonomi Haberleri

Altın hızla değer kaybederken gümüşte son durum ne?
Altında Sert Çöküş: 7 Ayın En Düşük Seviyesi Görüldü!
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi