Albayrak, nükleer santralın temelinin yakında atılacağını belirtip, 2023 yılına yetiştireceklerini söyledi. Albayrak, gelecek yıl Artvin, Şırnak ve Hakkâri'ye doğalgazın götürülmesiyle doğalgazı olmayan il kalmayacağını da sözlerine ekledi. Bakan Albayrak 2019 yılına kadar da 200 ilçeye doğalgaz götürmeyi planladıklarını açıkladı.
Berat Albayrak: Nükleer santral 2023 yılına yetişecek
Nükleer santralin temelinin yakında atılacağını söyleyen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, santralin 2023 yılına yetişeceğini söyledi. Albayrak, Artvin, Şırnak ve Hakkari'ye gelecek yıl doğalgazın geleceğini söyleyerek "Türkiye'de doğalgazı olmayan il kalmayacak" diye konuştu. Habertürk gazetesinden Volkan Yanardağ'ın haberine göre;Bakan Berat Albayrak, nükleer santralin temelinin yakında atılacağını belirtip, 2023 yılına yetiştireceklerini kaydetti.
Ekonomi Haberleri
Altında Sert Çöküş: 7 Ayın En Düşük Seviyesi Görüldü!
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı