BOTAŞ'tan Katar Gaz ile dev anlaşma!

Katar Gaz Şirketi ile BOTAŞ 3 yıllık sıvılaştırılmış doğalgaz ticareti anlaşması imzaladı.

Katar Gaz Şirketi (Qatargas) tarafından yapılan yazılı açıklamaya göre, şirket anlaşma kapsamında,  Türkiye'ye 3 yıl boyunca yılda 1,5 milyon ton LNG sevk edecek.

EGEGAZ, MARMARA VE ETKİ LNG TERMİNALLERİNE GÖNDERİLECEK

Açıklamada görüşlerine yer verilen Qatargas Üst Yöneticisi Halid bin Halife Al Sani, anlaşmanın kendilerini mutlu ettiğini belirterek, "BOTAŞ, LNG endüstrisinde derin uzmanlığa sahip değerli bir müşteri. Kendileriyle olan ilişkimiz spot kargo tedarikinden orta vadeli anlaşmalara kadar ilerledi ve uzun yıllar BOTAŞ'a güvenilir, temiz enerji sağlamayı dört gözle bekliyoruz" ifadelerini kullandı.

Anlaşma kapsamında  Türkiye'ye gönderilecek LNG, Egegaz,  Marmara ve Etki LNG terminallerine iletilebilecek.

Ekonomi Haberleri

Altında Sert Çöküş: 7 Ayın En Düşük Seviyesi Görüldü!
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı