Bu hafta en çok kazandıran altın oldu

Bu hafta bütün yatırım araçları kazandırırken, en yüksek getiriyi altın fiyatları sağladı.

Haftalık bazda Borsa İstanbul'da (BIST) işlem gören hisse senetleri ortalama yüzde 1,31 değer kazandı. BIST 100 endeksi, hafta içinde en yüksek 110.050,70, en düşük ise 107.851,60 puanı gördükten sonra haftayı, önceki hafta kapanışına göre yüzde 1,31'lik artışla 109.330,17 puandan tamamladı.

Kapalıçarşı'da işlem gören 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı bu hafta yüzde 1,82 artarak 157,00 liraya, Cumhuriyet altınının satış fiyatı da yüzde 1,74 kazançla 1.050,00 liraya çıktı. Geçen hafta sonu 253,00 lira olan çeyrek altının satış fiyatı ise 258,00 liraya çıktı.Bu hafta avro yüzde 1,35 değer kazanarak 4,5660 liraya, ABD doları da yüzde 1,07'lik kazançla 3,8710 liraya ulaştı.

Bu hafta, bireysel emeklilik fonları yüzde 0,44, yatırım fonları yüzde 0,29 değer kazandı. Kategorilerine göre bakıldığında ise yatırım fonları içinde en fazla kazandıran yüzde 1,65 ile hisse senedi fonları oldu. Borsa İstanbul Tahvil ve Bono Piyasası'nda, ağırlıklı ortalamalara göre çeşitli vadelerdeki bono ve tahvillerin haftalık net getirileri ise yüzde 0,15 ile yüzde 0,25 arasında gerçekleşti.

Ekonomi Haberleri

Altında Sert Çöküş: 7 Ayın En Düşük Seviyesi Görüldü!
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı