'Ekmek 5 TL olsun'

Ekmeğin gramajını düşürüp fiyat artışına gidilmesinin ardından tepkiler sürerken,  tepki çeken bir açıklama daha geldi.

Ekmek Sanayii İşverenleri Sendikası Genel Sekreteri Cihan Kolivar, ekmeğin gramajı düşürülerek yapılan fiyat artışına gelen eleştirileri yanıtladı.

Ekmekte "israfın temel nedeninin gramaj değil, zincir marketler olduğunu" belirten Kolivar, “Raflarına satabileceklerinden fazla, çeşit çeşit ekmek dizerek müşteri çekiyorlar. Sadece kasadan geçenin parası ödeniyor” dedi.

Gazete Habertürk'ten Esra Nehir'in haberine göre ekmeğin, "ucuz olması" nedeniyle israf edildiğini iddia eden Kolivar, “Bana kalsa ekmeği 5 liraya yediririm israf olmasın diye. Siz hiç çöpte sucuk, pastırma, kavurma gördünüz mü? Göremezsiniz, çünkü pahalı”dedi.

Ekonomi Haberleri

Altında Sert Çöküş: 7 Ayın En Düşük Seviyesi Görüldü!
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı