Elektrik faturalarında 'kademeli tarife' dönemi başlıyor

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, elektrik faturalarında kademeli tarife uygulamasına geçileceğini açıkladı.

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, "Elektrik faturalarındaki TRT ve Enerji Fonunu da kaldırarak vatandaşlarımıza yıllık yaklaşık 3 milyar liralık bir destek vermiş olacağız. " dedi.
Bakan Dönmez ayrıca, "1 Ocak 2022 tarihi itibarıyla uygulamaya koyacağımız kademeli tarife uygulaması ile evinde elektriği az tüketen vatandaşlarımız daha az fatura ödeyeceklerdir." ifadesini kullandı.

Ekonomi Haberleri

İtalyan gazeteden Trump’a ağır manşet
Temmuz 2026 en düşük emekli maaşı ne kadar olacak? Zam tablosunda senaryo netleşiyor
Avrupa Birliği'nden Rusya'ya yeni darbe: 21'inci yaptırım paketi yolda
Rezone İnşaat Mühendislik Hizmetleri Konusunda Öncü Firma
Altın fiyatlarında yön yukarı: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?