Köprü ve otoyol zamlarına sosyal medyada büyük tepki!

Boğaz köprüleri ile otoyol geçiş ücretlerine, gelen zamlara sosyal medyada büyük tepki geldi. Yurttaşlar, ''asgari ücrete yapılan zamları az bulduklarını'' belirtirken ''köprü ve otoyol geçişlerine yapılan zammın çok fazla olmasından'' dert yakındı.

Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), 1 Ocak’tan geçerli olmak üzere Boğaz köprüleri ile otoyol geçiş ücretlerinde araç sınıflarına göre ortalama yüzde 10 ila yüzde 25 arasında değişen oranda artış yapıldığını bildirdi. Yeni zamlı tarifeye göre; Boğaz köprülerinde otomobil geçiş ücreti ise 8,75 liraya, otoyollarda otomobil için en düşük geçiş ücreti 2,5 liraya ve en yüksek geçiş ücreti ise 25 liraya yükseldi.

Açıklanan zam oranları sosyal medyada günün en çok konuşulan konularından biri olurken vatandaşlar, yüzde 25’i bulan zam oranlarına attıkları tweetlerle tepki gösterdi. İşte sosyal medyadaki zam tepkisi:


 

Ekonomi Haberleri

Altında Sert Çöküş: 7 Ayın En Düşük Seviyesi Görüldü!
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı