Otogaza zam geliyor

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS), bu gece yarısından itibaren otogazın litre fiyatında 4 kuruş artış beklendiğini duyurdu.

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası’nın Twitter hesabından yapılan açıklamada, "Rafineri çıkış fiyatlarında değişiklik beklendiği için, 10 Mart 2017 tarihinden geçerli olmak üzere otogazda 4 kuruş fiyat artışı beklenmektedir" ifadelerini kullandı.

 

İstanbul'da litresi 3.12 TL'den satılan otogaz, 3.16 TL'ye, Ankara'da 3.10'dan 3.14'e ve İzmir'de 3.11'den 3.15'e çıkacak. Fiyatlar bazı illerde ve akaryakıt bayilerinde ufak farklılıklar gösterebiliyor.

Ekonomi Haberleri

Altın hızla değer kaybederken gümüşte son durum ne?
Altında Sert Çöküş: 7 Ayın En Düşük Seviyesi Görüldü!
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi