AKP'nin İzmir kongresinde koronavirüs!

Dün gerçekleşen lebalep dolu olan AKP İzmir kongresinde AKP Selçuk İlçe Başkanı Girbiyanoğlu'nun koronavirüs testinin pozitif çıktığı öğrenildi.

Dün gerçekleşen lebalep dolu olan AKP İzmir kongresinde AKP Selçuk İlçe Başkanı Girbiyanoğlu'nun koronavirüs testinin pozitif çıktığı öğrenildi.

Sosyal mesafe kurallarının uygulanmadığı kongre salonu girişinde izdiham yaşandı.

DÜN KONGRE BUGÜN POZİTİF VAKA

Son günlerde ilçe teşkilatı ile birlikte il kongresi için yoğun çalışmalarda bulunan AKP İlçe Başkanı Selim Girbiyanoğlu'nun Covid-19 testi pozitif çıktı.

Test sonucunu sosyal medya hesaplarından paylaşan Girbiyanoğlu, tedavi sürecinin bir süre evde devam edeceğini duyurdu.

Girbiyanoğlu’nun daha önceden Covid olduğu ve kongre hasta olarak katıldığı tahmin ediliyor.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’