Bakan Özer 12. sınıf öğrencilerini ilgilendiren o kararı açıkladı

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, 12. sınıf öğrencilerinin devamsızlıktan sınıfta kalmayacağını açıkladı.

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, CNN Türk yayınında 12. sınıflar için devam zorunluluğu şartı aranmayacağını açıkladı.

Özer, Kahramanmaraş merkezli depremleri hatırlatarak, "10 ili etkilemedi, tüm illerimiz acı çekti. 12. sınıf öğrencilerimizi devamsızlıktan bırakmayacağız" dedi.

Özer, açıklamalarında şunları kaydetti:

"Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından sağlam raporu verilmeyen hiçbir yapıda eğitime başlamadık. İlk depremde 24 okulumuz yıkıldı. En güvenli yapıların okullar olduğu ortaya çıktı. Kurumlar hizmetini devam ettirmek için okullarımızı kullandı. Vatandaşlarımızı mağdur etmeden destek verirken okulları normalleştirmeyle ilgili süreci tamamladık. 465 bin vatandaş okullarımızda konakladı. 450 bin öğrenci nakillerini diğer illere aldırdı. 59 bin 922 öğrenci memleketlerine geri döndü. Dikkat çekici nokta en fazla dönüş Kahramanaraş'ta.

Güncel Haberleri

Denizden büyü malzemeleri çıkardı, büyücüler peşine düştü
AFAD açıkladı! Çanakkale'de 3.9 şiddetinde deprem
Cüneyt Özdemir ile iş insanı Nevzat Aydın arasında küfürlü tartışma
Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı