Türkiye'de saat 17.00 itibarıyla oy verme işlemi sona erdi. Yalnızca sırada oy kullanmak için bekleyen yurttaşların oy kullanma işlemi sürüyor.
Öte yandan TİP Genel Başkanı Erkan Baş, sandıkların kapanmasıyla yurttaşlara çağrıda bulundu.
Baş şöyle dedi:
"Sevgili dostlarım, Emin olun, biz kazandık. Şimdi kazandığımızı korumak için ayaktayız. Sonuçlar kesinleşene ve zafer kutlamaları başlayana kadar tek bir oyu bile sahipsiz bırakmıyor, irademize ve sandıklara sahip çıkıyoruz."