Fazıl Say'dan 'Boğaz'da viski yudumlayan aydın' göndermesi! Fotoğraf paylaştı, "Moralleri bozmak yok" dedi

Ünlü piyanist Fazıl Say, seçim sonrası 'Boğaz'da viski yudumlayan aydın' söylemine göndermede bulunarak Twitter hesabından içtiği viski ile fotoğraf paylaşarak "Moralleri bozmak yok dostlar; Yaşamaya sarılalım. İyiye devam, iyiliğe devam" dedi.

Dünyaca ünlü piyanist Fazıl Say, seçim sonuçları ile ilgili sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.

"KIZLARIM İLE VİSKİ DERTLEŞMESİ"

Say şu ifadeleri kullandı:

"Dün akşam evden bir an. Seçim sonuçları. Kızlarım ile viski dertleşmesi… Moralleri bozmak yok dostlar; Yaşamaya sarılalım. İyiye devam, iyiliğe devam. Hayat devam, müzik devam, dünya devam, güzellikler yaratmaya ve üretmeye sonsuz devam. Kendi sorularım kendi cevaplarım…"

Güncel Haberleri

Denizden büyü malzemeleri çıkardı, büyücüler peşine düştü
AFAD açıkladı! Çanakkale'de 3.9 şiddetinde deprem
Cüneyt Özdemir ile iş insanı Nevzat Aydın arasında küfürlü tartışma
Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı