Gümüşhacıköy Belediye Başkanı Zehra Özyol, 28 Mayıs ikinci tur seçimi için yurttaşlara sandığa gitme çağrısında bulundu:
"TÜRK KADINININ SAHİPLENİLMESİNE İHTİYACI YOK!"
"Önümüzde 28 Mayıs'ta cumhurbaşkanlığının ikinci turu seçimleri var. Hep birlikte sandığa gidelim, oylarımızı kullanalım, vatandaşlık hakkımızı yerine getirelim ve çocuklarımızın geleceği için, demokrasi için oy kullanalım.
Kadınlar özellikle sizlere sesleniyorum. Kadını birilerine emanet etmek, sahiplendirmek, biz kadınlar, Türk kadınları Kurtuluş Savaşında mermi taşıyan, çocuğunun yerine mermisini saran Türk kadınları sizlere sesleniyorum. Biz kesinlikle ne sahiplenmeye, emanet edilmeye ihtiyacımız yok. Biz vatanımızı ve bayrağımızı, çocuklarımızın geleceğini sahipleniyoruz. Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün bize verdiği seçme ve seçilme hakkına sahip çıkıyoruz.
"HAYDİ SANDIKLARA"
Haklarımızı korumak adına sandıklara gidelim, oyumuzu kullanalım. Ata'mıza Cumhuriyetimize, çocuklarımızın geleceğine sahip çıkalım. Sevgili çocuklar, ayağa kalkın! Sizlere cumhuriyeti emanet eden Ata'mız var. 28 Mayıs'ta haydi sandıklara, oyumuzu kullanalım."