İmamoğlu'ndan çalışanlara müjde! Çifte zam kararı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Ekrem İmamoğlu, belediye çalışanlarına yüksek enflasyon nedeniyle 2 kez zam yapılacağını duyurdu.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Ekrem İmamoğlu sosyal medya hesabı Twitter'dan İBB, İSKİ, İETT ve iştiraklerinde yüksek enflasyon nedeniyle yılda 2 kez ücret artışı yapma kararı aldıklarını duyurdu.

"SENDİKALARIMIZLA EL SIKAŞARAK"

İmamoğlu, Twitter hesabından yaptığı paylaşımında, "İBB, İSKİ, İETT ve iştiraklerimizde yüksek enflasyon nedeniyle yılda 2 kez ücret artışı yapma kararı aldık. Çalışanlarımızın bir bölümü 2. ücret artışlarını Temmuz itibariyle, bir bölümü de eylülde alacak. Sendikalarımızla el sıkışarak atacağımız bu adımımız hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak