Meral Akşener İstanbul'da oyunu kullandı, Ankara'ya geçiyor

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçiminde oyunu İstanbul'da kullandı.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçiminde oyunu İstanbul'da kullandı. Seçim sürecinin Türkiye'ye hayırlı olmasını dileyen Akşener, "Gençlerin geleceği açısından çok önemli bir seçimin safhasında oyumuzu kullandık" dedi.

Akşener, Ankara'ya gideceğini ve seçim sonuçlarını partisinin genel merkezinde takip edeceğini söyledi. Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan Akşener, alkışlar eşliğinde okuldan ayrılarak Ankara'ya doğru yola çıktı.

Güncel Haberleri

Denizden büyü malzemeleri çıkardı, büyücüler peşine düştü
AFAD açıkladı! Çanakkale'de 3.9 şiddetinde deprem
Cüneyt Özdemir ile iş insanı Nevzat Aydın arasında küfürlü tartışma
Yeşilçam'ın efsanesine veda: Kadir İnanır'ın hafızalara kazınan karakterleri
Bozcaada'da yaz boyu yasak kararı: O araçların girişi yasaklandı