Pandemi gerekçesiyle getirilen müzik yasağı sadece o ilde kaldırıldı!

Gece 12’den sonra uygulanan müzik yasağı Antalya özelinde kaldırıldı. Yasağın diğer 80 ilde devam edeceği belirtildi.

Pandemi gerekçesiyle getirilen 01:00’den sonra müzik yasağı sona erdi. Ancak 80 ilde değil, sadece Antalya'da.

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Covid-19 tedbirleri gerekçesiyle Haziran 2021’den itibaren bar ve gece kulübü gibi yerlerde müzik yayınının saat 00:00’da sona ereceğini açıklamıştı. İçişleri Bakanlığı, 10 Mayıs 2022’de müzik yayın saatini 01:00’e kadar uzatmıştı.

ANTALYA'DA YASAK KALKTI

Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, Covid-19 tedbirlerini gözden geçirmek için toplandı.

Toplantıda, müzik yasağı Dünya Sağlık Örgütü’nce Covid-19 sağlık açısından küresel bir acil durum teşkil etmediği gerekçesiyle iptal edildi. 

Buna göre, müzik yayınlarıyla ilgili uygulama normale döndü.

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’