Buca'daki hastane boşaltıldı

İzmir'de meydana gelen 6.6 büyüklüğündeki depremin ardından beş hastanenin tahliye edildiği iddia edildi. İzmir İl Sağlık Müdürlüğü ise iddiaları yalanladı.

İzmir İl Sağlık Müdürlüğü, Buca Seyfi Demirsoy Hastanesi'nin yataklı servisindeki 150 hastanın tedbiren bölgedeki hastanelere sevk edildiğini belirtti.

"Basın açıklamasının tam metni şöyle:
Yaşadığımız deprem sonrasında artçı sarsıntıların devam etmesi ve duvarlarda hafif çatlaklar oluşması oluşması nedeniyle, Buca Seyfi Demirsoy Eğitim ve Araştırma Hastanemizdeki yataklı servislerden 150 hastamız, tedbiren bölgedeki hastanelerimize sevk edilmiştir. Tahliye sırasında herhangi bir olumsuzluk yaşanmamıştır. Hastanemizin acil servisi hizmetine kesintisiz devam etmektedir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

İzmir İl Sağlık Müdürlüğü"

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’