Deprem sonrası trafik kilitlendi

İzmir'de depremin ardından yakınlarından haber alamayan ve güvenli bölgeye ulaşmak isteyen vatandaşlar trafiğe neden oldu. Yetkililer yurttaşları trafik yoğunluğuna sebebiyet vermemeleri, ekiplerin enkaz bölgesine ulaşmadığı konusunda uyardı.

Merkez üssü İzmir Seferihisar olan 6,6 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem İstanbul dahil birçok yerde hissedildi. Vatandaşlar panikle kendini sokağa attı.

İçişleri Bakan Yardımcısı İsmail Çataklı sosyal medyadan yaptığı çağrıyla, "LÜTFEN!!! DEPREM BÖLGELERİNDE TRAFİK YOĞUNLUĞU OLUŞTURMAYIN!" uyarısında bulundu.

Öte yandan, depremde yıkılan bir binanın önünden basın mensupları vasıtasıyla Bornova Belediye Başkanı Mustafa İduğ da aynı çağrıyı yaptı. İduğ, trafik yoğunluğu nedeniyle itfaiye ekiplerinin enkaz bölgesine ulaşamadıklarını belirtti. 

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’