Kötfteci Yusuf'un yaptığı Reklam mı, iyilik mi?

Bugünkü mucizenin adı Ayda! İzmir depreminden tam 91 gün sonra enkaz altından çıktı 4 yaşındaki güzeller güzeli. Sağlık ekibi ilk müdahalesini yaparken de ilk olarak köfte ve ayran istedi.

Ayda'nın köfte ayran isteği sosyal medyada o kadar çok konuşuldu ki hepimizin içi burkuldu. Bu esnada Köfteci Yusuf firmasının sosyal medya hesabından şu tweet paylaşıldı.

Ayrıca Instagram'da Köfteci Yusuf'un hastaneye paket servisinin ulaştığını gösteren bu fotoğraf da yayılmaya başladı.

Ancak bu durum insanları ikiye böldü. Köfteci Yusuf reklam mı yapıyordu yoksa iyilik mi? İlk önce onu tebrik edenleri görelim...

Gördüğünüz gibi herkes ikiye bölünmüş durumda. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili?
 

Gündem Haberleri

DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak
Bayramda sofralara dikkat: 'Kontrolsüz et tüketimi kalp krizi riskini artırabilir’