Yılın en ilham verici haftası sona erdi

Yılın en ilham verici haftası sona erdi

Üç gün boyunca 170’den fazla oturumda yaklaşık 350 konuşmacının ağırlandığı Brand Week Istanbul sona erdi.

Hafta boyunca “Geleceği Tasarlamak” temasıyla iş ve markalar dünyasına ilham veren Brand Week Istanbul’da üç günlük maraton sona erdi. Üç gün boyunca Zorlu PSM’de 170’den fazla oturumda yaklaşık 350 konuşmacının ağırlandığı Brand Week Istanbul’un son gün programında dünyada ilk kez karadeliğin görüntülenmesini sağlayan bilim insanları içinde tek Türk bilim insanı olarak yer alan Prof. Dr. Feryal Özel, A milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Şenol Güneş, Apple’ın efsanevi logosunun tasarımcısı Rob Janoff’un yanı sıra “Netflix: Türkiye’den Dünyaya” oturumu, Yapay Zekâ ve İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Profesörü Prof. Dr. John Zimmerman, FOX’un sevilen dizisi “Mucize Doktor”un arkasındaki başarılı ekip ve Türkiye’de en çok izlenen çocuk programı Kral Şakir’in yaratıcısı yazar ve karikatürist Varol Yaşaroğlu da yer alıyordu.

Brand Week Istanbul’un üçüncü ve son gününde medya, iletişim ve yayıncılık üzerine farklı disiplinlerden konuşmacılar yer alırken, konuşmacılar kendi deneyimlerini ve geleceğe dair öngörülerini dinleyiciler ile paylaştı.

2022 BENİM İÇİN FİNAL OLACAK.”

Brand Week Istanbul’un son gününde “Ortak Hayalleri Tasarlamak” başlıklı oturumunun konuğu, A milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Şenol Güneş ve Sportsnet Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Gülüm oldu. Konuşması boyunca önemli açıklamalarda bulunan Şenol Güneş, “İnşallah 2022 Dünya Kupası’nda oluruz. 2022 benim için final olacak” diye konuştu.

Şenol Güneş milli olayların Türk insanını bir araya getirdiğinin altını çizdi. Futbolseverlerin A Milli Futbol Takımı’na bakışlarının kısa bir sürede değiştiğini hatırlatan Güneş, “Futbol zahmetli, zor bir iş. Milli takım olgusu, taraftarı olan bir milli takım. Tüm takımları tutan taraftarların, piramidin en tepesinde birleşmesini istiyoruz” dedi. Şenol Güneş futbolun bilimden faydalanmak zorunda olduğunun da altını çizerken, “Futbol da bilimden faydalanmak durumunda. Futbol endüstriyel bir hal aldı. Bunun içine teknolojiyi sokmazsanız başarı mümkün değil.” diyerek sözlerini tamamladı.

AYIP OLMASIN DİYE TAKİP ETTİKLERİMİ SESSİZE ALIYORUM.”

Etkinliğin ana sahnesinde son olarak Instagram için ayrılan “Instalove” oturumları gerçekleşti Bölümün sunuculuğunu üstlenen başarılı sunucu Burcu Esmersoy ise kendi Instagram deneyimini “Instagram benim için çok eğlenceli bir yer. Orada vakit geçirmeyi çok seviyorum ve her sabah uyandığımda İnstagram’a daha fazla vakit ayırmam gerektiğini düşünüyorum.” dedi. Buna rağmen çok az kişiyi takip ettiğini ancak bazı kişileri ayıp olmasın diye takip ettiğini söyleyen Esmersoy, “onları da sessize alıyorum” itirafında bulundu.

Brand Week Istanbul’da oturumların sonlandığı Instalove bölümü, MediaCat ve Instagram Türkiye ortaklığında hayata geçirilen ve reklam kampanyalarının Instagram’daki performansını ödüllendiren yarışma InstaChamp’in şimdiye kadarki kazananlarının ödüllerini almasıyla sona erdi.