Eskişehir Odunpazarı Belediyesi’nden çözüm masası

Odunpazarı Belediyesi, Halk Masası birimi ve sosyal medya hesaplarına iletilen öneri ve şikâyetleri çözüme kavuşturuyor.

29 Ocak 2020 Çarşamba 12:19
Eskişehir Odunpazarı Belediyesi’nden çözüm masası

Halkçı ve sosyal belediyecilik alanında önemli işlere imza atan Odunpazarı Belediyesi, Halk Masası birimi ve sosyal medya hesaplarına iletilen öneri ve şikâyetleri çözüme kavuşturuyor.

Çağdaş belediyecilik anlayışı gereği Eskişehir halkına daha iyi hizmet veren ve belediye ile halk arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan çalışmaları ile öne çıkan Odunpazarı Belediyesi, sosyal medya ve Halk Masası aracılığı ile iletilen şikâyetler anında ilgili birimlerle paylaşılarak, çözüme ulaştırılması sağlanıyor.

ŞİKÂYETLERİN %94’Ü ÇÖZÜME ULAŞTI

Odunpazarı Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarına 2019 yılı içerisinde 5 bin 840 şikayet iletildi. Bu şikâyetlerden %94’ü çözüme ulaştırıldı. Odunpazarı’nın gülen yüzü “Halk Masası” birimine 2019 yılı içerisinde 6 bin 827 şikâyet geldi. Bu şikâyetlerden %93’ü çözüme ulaştı. Halk Masasına en yoğun talep, Haziran ve Temmuz aylarında geldi.

Son Güncelleme: 29.01.2020 14:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.