banner87

'Erdoğan'ı tebrik etmiyorum' mesajına Cumhurbaşkanlığı'ndan sert tepki!

ABD Kongresi üyesi Adam Schiff'in 24 Haziran seçimleriyle ilgili attığı 'Erdoğan'ı tebrik etmiyorum' paylaşımına Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın'dan tepki geldi: "Erdoğan'ın senin tebriğine ihtiyacı yok. Türk halkı kararını verdi. Çeneni kapat."

'Erdoğan'ı tebrik etmiyorum' mesajına Cumhurbaşkanlığı'ndan sert tepki!

ABD Kongresi üyesi Adam Schiff'in 24 Haziran seçimleriyle ilgili attığı 'Erdoğan'ı tebrik etmiyorum' paylaşımına Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın'dan tepki geldi: "Erdoğan'ın senin tebriğine ihtiyacı yok. Türk halkı kararını verdi. Çeneni kapat."

26 Haziran 2018 Salı 12:14
'Erdoğan'ı tebrik etmiyorum' mesajına Cumhurbaşkanlığı'ndan sert tepki!

ABD'li meclis üyesi Adam Schiff, resmi olmayan sonuçlara Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın zaferiyle sonuçlanan seçimler sonrası Twitter hesabından şu mesajı paylaştı:
"Erdoğan, bu hafta sonu Türkiye'de sadece tutuklama, şiddet, basın özgürlüğünü kısıtlayarak ve muhalefeti ortadan kaldırarak yeniden seçimleri 'kazandı.' Bu Türkiye'nin otokrasiye dönüşmesi, demokrasinin dünya çapında saldırıya uğradığı konusunda bir başka hatırlatmadır. O yüzden tebrik etmiyorum."

Schiff'in bu mesajına Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın'dan cevap geldi.

Kalın, mesajında "Erdoğan'ın senin tebriğine ihtiyacı yok. Türk halkı kararını verdi. Çeneni kapat" ifadesine yer verdi.


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-06-26 12:33:58

TCdeki sicimde Insanlik kayb etti ve Fasizm kazandi, malesefff..

Misafir Avatar
aa durun be 2018-06-26 18:25:35 @Emine

chp ismini DENİZ BAYKAL diye değiştirmeli. DBP DENİZ BAYKAL PARTİSİ olsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olmaz 2018-06-26 18:24:53 @Emine

chp kendini fesh etmeli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yok yok bence 2018-06-26 18:24:23 @Emine

CHP nin başına DOĞU PERİNÇEK bey geçsin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ABD 2018-06-26 18:22:07 @Emine

Kullana bilecekleri bir Meral Akşener veya M İnceyi istityordu. tabiki Erdoğanı tebrik etmez. Türkiyeyi onlara soydurtmuyorda ondan.

Beğenmedim! (3)
Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-06-26 12:44:20

BÌZ HIRSIZ KATÌL RTE'DE HER ORUSPULUGU GÖRDÜK. BEN KENDÌSÌNÌ CUMHURBASKANI OLARAK TANIMIYORUM. BÌR'AN EVEL ÖLMÜS ANASINIDA ALIP TÜRKÌYEDEN DEFOLSUN GÌTSÌN.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-26 14:26:26

YANDAŞ YALAKA VE HIRSIZLARIN CUMHURBAŞKANI OLABILIR.AMA BENIM OLAMAZ.

Avatar
köylü 2018-06-26 12:40:22

yabancılar türkiyede büyük katliamların yapılacağını bilyorlar alevilerle demokrat kürtlerin bu ülkede yaşama şanslarını olmadığını çok iyi biliyorlar benim umudum şeriatçı hain kürtlerdi ırakta suriyede kürtlere yapılanları unutmazlar diye düşünüyordum ne yazıkki bu kürt düşmanı hain kürtler yine oylarını şeriatçılara verdiler sonumuz ateştir

Avatar
Ossmann 2018-06-26 13:25:49

"Türk halkı verdi. Çeneni kapat." Suriye halki da kararını vermisti, siz niye durmadiniz Esad devirmek icin terörist gönderip yikmaya calistiniz ? Sigirlarin secdigi demokrat , suriyelilerin sectigi diktatör öylemi ?

Misafir Avatar
@Ossmann x----? 2018-06-26 18:23:29 @Ossmann

@Ossmann x----sen adeleti buldunmu ossman? yerini söylemiştimya.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann "Düzeltme" 2018-06-26 13:27:41 @Ossmann

"Türk halkı kararını verdi. Çeneni kapat." Suriye halki da kararını vermisti, siz niye durmadiniz Esad devirmek icin terörist gönderip yikmaya calistiniz ? Sigirlarin sectigi demokrat , suriye halkinin sectigi diktatör öylemi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Azadi 2018-06-26 14:31:47

Bu türkler hep böyle korkak. Hileyi yuttular.

Avatar
Derinler 2018-06-26 17:23:29

akp'ye güya laf söylüyor gibi davranip zekamizla dalga gectigini sanan zibidiler...
ulen akp yi kuran suriyeye gölan tepelerini israyil denen oruspucocuklarindan olusan lagim cukuruna vermeyince kiskirtan abd...
bu secimler fasa fiso cünki zati tüm partiler ya onun ya bunun siyasi fahisesi, Türk Milleti ile zerre alakalari yok.
Türk Milleti zati bu partilerin hic birini zerre cidiye almiyor cünki hepsi gavur döllerine marabalik yapan götveren takimi haa birden diger götverenler var hani sözde medya

Avatar
Emine 2018-06-26 12:31:23

Yagci Yurt Gszetesi....Siz zaten Essek disli Yavsak ve Asozial D.Perincek cisiniz...