Eşinin üniformasıyla karşıladı söylediği sözler yürek dağladı

Türk Silahlı Kuvvetleri'nin, Suriye'nin Afrin kentinde düzenlediği Zeytin Dalı Harekatı'nda şehit olan piyade üstçavuş Fatih Mehmethan'ın cenazesi İstanbul'a getirildi.

Eşinin üniformasıyla karşıladı söylediği sözler yürek dağladı

Türk Silahlı Kuvvetleri'nin, Suriye'nin Afrin kentinde düzenlediği Zeytin Dalı Harekatı'nda şehit olan piyade üstçavuş Fatih Mehmethan'ın cenazesi İstanbul'a getirildi.

28 Ocak 2018 Pazar 12:24
Eşinin üniformasıyla karşıladı söylediği sözler yürek dağladı

Sabah saatlerinde uçakla Sabiha Gökçen Havalimanı’na getirilen şehidi ailesi karşıladı. Konvoy eşliğinde Üsküdar Karacaahmet Mezarlığı’nın gasilhanesine getirilen şehidi, 4 aylık eşi Gamze Mehmethan giydiği askeri üniforma ile karşıladı ve  “Kalk da bana gel” diye seslendi. Gamze Mehmethan bu sözlerin ardından eşinin tabutunun başında  gözyaşlarına boğuldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.01.2018 12:33
Anahtar Kelimeler:
şehitZeytin DalıAfrin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yuregim parcalandi 2018-01-28 12:34:06

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet , ruhu şad olsun , sevenlerine sabırlar versin.

Misafir Avatar
tuba 2018-01-28 17:40:01 @yuregim parcalandi

Havam bozulmaya başladı yine.
Gözlerim de dolmaya…
Sanırım içimde bir yerlere
sen yağdı gece gece…

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kalk Da Bana Gel gelde aglama 2018-01-28 15:40:58 @yuregim parcalandi

Bir Kadın Seni Seviyorsa./ Bak Adam / ŞİİR / Seslendiren : Musa UMC
https://www.youtube.com/watch?v=PkmmKcHvD2c

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yanlış Suriye politikalarının bedelini ödüyoruz 2018-01-28 13:31:17

Allah sevenlerine sabır versin..Bizi de yanlış politikaları ile bu duruma getirenlerin Allah belasını versin.

Misafir Avatar
amin 2018-01-28 14:40:14 @Yanlış Suriye politikalarının bedelini ödüyoruz

amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
tuba 2018-01-28 13:12:15

Mekani cennet olsun tum sehidlerimizin rabbim sahadetlerini kabul etsin babalarina annelerine kardeslerini eslerine evlatlarina ve tum silah arkadaslarina sonsuz sabirlar versin basimiz sagolsun turkiyem

Avatar